پوستر پنجمین جشنواره ملی دانشجویی هنرهای دیجیتال هکاتم در دانشگاه دامغان رونمایی شد

به گزارش بانیما، همزمان با ولادت حضرت زهرا(س)، پوستر پنجمین دوره از جشنواره ملی هنر های دیجیتال هکاتم دانشگاه دامغان با حضور اساتید و دانشجویان دانشکده هنر این دانشگاه رونمایی شد.

پوستر پنجمین جشنواره ملی دانشجویی هنرهای دیجیتال هکاتم در دانشگاه دامغان رونمایی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، پوستر پنجمین دوره از جشنواره ملی هنر های دیجیتال هکاتم دانشگاه دامغان با حضور اساتید و دانشجویان دانشکده هنر رونمایی شد.

در این مراسم، سارا صادقی نیا، معاون دانشکده هنر گفت: جشنواره هنر های دیجیتال هکاتم که در دوره قبلی خود به صورت استانی برگزار شده بود، سال جاری برای اولین بار در سطح ملی برگزار می گردد که باعث خوشحالی است.

صادقی نیا در ادامه اضافه نمود: بیش از 600 اثر در بخش های مختلف از دانشگاه های سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده است که هم از نظر کمّی و هم از نظر کیفی رشد قابل توجهی داشته و با عنایت به سراسری بودن این دوره، می توان به یک جشنواره با کیفیت امیدوار بود که در سال های آینده نیز با قوت بیشتر ادامه خواهد داشت.

در بخش دیگری از این مراسم، فریما یداللهی دبیر این دوره از جشنواره با آرزوی هر چه بهتر برگزار شدن پنجمین دوره از این جشنواره خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و فعالیت های اجرایی دبیرخانه از ماه ها قبل شروع شده و در نهایت از 4 تا 8 اسفند ماه، میزبان راه یافتگان به بخش های رقابتی خواهیم بود. وی با دعوت از همه دانشجویان برای شرکت در اکران ها و ورکشاپ ها ابراز امیدواری کرد که با کوشش همه عوامل اجرایی، یک جشنواره با کیفیت در پیش رو خواهد بود.

شایان ذکر است که جشنواره ملی دانشجویی هکاتم در بخش های فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلم تجربی، ویدئو آرت، برنامه تلویزیونی، انیمیشن، موشن گرافیک، لوگو، پوستر، نقاشی دیجیتال و عکس از سراسر کشور آثار دانشجویان را دریافت کرده که پس از بازبینی توسط هیئت انتخاب، راه یافتگان بخش های رقابتی اعلام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7414

به "پوستر پنجمین جشنواره ملی دانشجویی هنرهای دیجیتال هکاتم در دانشگاه دامغان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر پنجمین جشنواره ملی دانشجویی هنرهای دیجیتال هکاتم در دانشگاه دامغان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید