واکنش راموس به هو شدنش در فینال جام جهانی باشگاه ها

به گزارش بانیما، کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از هو شدنش در آخرین بازی فینال جام جهانی باشگاه ها در امارات ابراز ناراحتی کرد.

واکنش راموس به هو شدنش در فینال جام جهانی باشگاه ها

به گزارش خبرنگاران ، سرخیو راموس شب گذشته (شنبه) با بالای سر بردن جام قهرمانی جام جهانی باشگاه های سال 2018، یک افتخار دیگر به کارنامه دوران بازیگری اش افزود و تعداد عناوین قهرمانی اش را به 20 رساند. او اما در خلال بازی رئال مادرید و العین در فینال با هر بار صاحب توپ شدنش از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم هو می شد. ظاهراً هو شدن راموس به دلیل خطایی بود که او در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته روی محمد صلاح، مهاجم مسلمان و مصری لیورپول مرتکب و باعث خروج وی از میدان شد.

راموس پس از بازی به شبکه TVE گفت: سوت ها و هو شدن من غیرقابل شرح است. من فکر می کنم که شما باید به چهر های فوتبال احترام بگذارید.

راموس با وجود روند ضعیفی که تیمش در این فصل داشته همچنان معتقد است که کهکشانی ها مدعی قهرمانی در تمام رقابت ها هستند. او تأکید کرد: ما داریم در تمامی رقابت ها کوشش می کنیم. هیچکس نمی تواند رئال مادرید را تیمی مرده فرض کند. در سرانجام همه رقابت ها ما همچنان شانس بردن جام داریم.

این اولین جام قهرمانی کهکشانی ها در فصل جدید پس از قبول شکست مقابل اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپا بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1421

به "واکنش راموس به هو شدنش در فینال جام جهانی باشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش راموس به هو شدنش در فینال جام جهانی باشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید