همکاری آمریکا با چین برای برطرف نگرانی دوطرفه

به گزارش بانیما، معاون نخست وزیر چین: با آمریکا برای رسیدگی به نگرانی های دو جانبه همکاری می کنیم.

همکاری آمریکا با چین برای برطرف نگرانی دوطرفه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

چین

معاون نخست وزیر چین امروز (شنبه) گفت، دولتش با آمریکا برای رسیدگی به نگرانی های دو طرفه بر مبنای برابری و احترام دو جانبه همکاری می نماید و توقف نبرد تجاری بین دو کشور برای دو طرف و دنیا بسیار خوب خواهد بود.

آمریکا

به نقل از خبرگزاری رویترز، لیو هه، معاون نخست وزیر چین و مذاکره کننده ارشد تجاری بین پکن و واشنگتن گفت: دو طرف پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در بسیاری از زمینه ها به دست آورده اند که برای دستیابی به یک توافق مورد قبول برای طرفین خوب است. توقف تنش بر سر نبرد تجاری هم به نفع آمریکا و هم چین و هم به نفع تمام دنیا است. امیدواریم آنچه که مدنظر است، حاصل گردد.

چین و ایالات متحده اخیرا به توافقی محدود در راستای خاتمه دادن به نبرد تجاری دست یافتند و حالا به دنبال یک توافق مکتوب هستند.

پیشرفت مالی

معاون نخست وزیر چین همچنین گفت، کشورش به دنبال افزایش سرمایه گذاری ها در زمینه فناوری های اصلی برای تسریع پیشرفت های مالی است و ادامه داد: دورنمای مالی همچنان برای کشور چین از اولویت زیادی برخوردار و روشن است. ما نگران ناآرامی های کوتاه مدت مالی نیستیم. ما مطمئنیم که این در توانایی ما وجود دارد که به اهداف مالی کلان ظرف یک سال دست پیدا کنیم. بهبود روابط بین آمریکا و چین برای دنیا منفعت زیادی در پی دارد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5052

به "همکاری آمریکا با چین برای برطرف نگرانی دوطرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری آمریکا با چین برای برطرف نگرانی دوطرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید