نینتندو سوییچ رسما در چین عرضه می گردد

به گزارش بانیما، کنسول های بازی، از ایکس باکس گرفته تا پلی استیشن و نینتندو، همگی در کارخانه های مستقر در کشور چین ساخته می شوند. با این حال، از نظر قانونی، عرضه کنسول های بازی در چین به مدت پانزده سال و تا یکی دو سال اخیر، ممنوع بود. شرکت های سازنده کنسول های بازی در حال حاضر می توانند اقدام به عرضه کنسول در چین نمایند. شرکت نینتندو خبر داده است که مجوزهای لازم برای عرضه کنسول سوییچ در کشور چین را کسب نموده اند.

نینتندو سوییچ رسما در چین عرضه می گردد

چین، جمعیت بسیار بزرگی از گیمرها در خود جای داده است، ولی ممنوعیت پانزده ساله کنسول های بازی، گیمرهای چینی را به پلتفرم های دیگر سوق داده است. بازار بازی های کامپیوتر و بازی های موبایل و مبتنی بر وب در چین بسیار بزرگ است و عرضه بازی روی این پلتفرم ها در چین، معمولا سود بسیار خوبی را برای سازندگان آن ها در پی دارد؛ طوری که بعضی شرکت های بازی سازی، نسخه هایی مجزا و جداگانه از بازی های شان برای بازار چین می سازند.

شرکت تنسنت (Tencent)، که بخش بزرگی از درآمد بزرگترین بازی های جهان مثل فورت نایت و پابجی به جیبش می رود، قرار است به نینتندو در عرضه سوییچ یاری کند. در واقع عرضه سوییچ در چین با همکاری نینتندو و تنسنت ممکن شده است.

عرضه نینتندو سوییچ در چین می تواند تاثیر بسیار بزرگی روی درآمد نینتندو و فروش کنسول این شرکت داشته باشد؛ طوری که فقط با اعلام این خبر، ارزش سهام نینتندو شاهد رشد بسیار بزرگی بود.

جزییات عرضه سوییچ در چین به زودی از سوی نینتندو اعلام خواهد شد، ولی فعلا اطلاعات بیشتری درباره این موضوع منتشر نشده است.

سفر با تور چین را تجربه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1977

به "نینتندو سوییچ رسما در چین عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو سوییچ رسما در چین عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید