نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود

به گزارش بانیما، نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حمایت ستاد توسعه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود

نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران موسوم به ایران ایتکس از اول تا 10 بهمن ماه سال جاری میزبان علاقمندان حوزه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات است. این نمایشگاه، علاوه بر تلاش در عرصه ایجاد و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک کشور، در حوزه شناسایی افراد و استارتاپ های مستعد این حوزه و برقراری ارتباط آنها با مجموعه های فعال در حوزه مذکور فعالیت می کند.

در این نمایشگاه آخرین محصولات و خدمات این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه مندان عرضه می شود و فرصت خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می شود.

دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و فناورانه در میان دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می کنند.

آشنایی با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات، امکان مقایسه بین انواع محصولات و خدمات، انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با نیاز و بودجه موجود، صرفه جویی در زمان و هزینه برای بازدید از نمایشگاه و عدم محدودیت زمان، از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه مجازی است.

بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست جمهوری، اپراتورها، اینترنت، امنیت، شبکه و ارتباطات، آموزش و مشاوره، بانکداری الکترونیک، تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک و پایگاه داده و سیستم های هوشمند، از جمله موضوعات مورد بحث در این رخداد فناورانه خواهد بود.،ایسنا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12982

به "نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید