نشست تخصصی بررسی نقش زنان در انقلاب اسلامی همراه با جمع خوانی کتاب به صورت مجازی برگزار گشت

به گزارش بانیما، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان از برگزاری نشست تخصصی بررسی نقش زنان در انقلاب اسلامی و جمع خوانی کتاب خبر داد.

نشست تخصصی بررسی نقش زنان در انقلاب اسلامی همراه با جمع خوانی کتاب به صورت مجازی برگزار گشت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان احمد رضا دشت افکن گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از ابعاد گوناگون قابل بررسی و بازخوانی است و بانوان نیز در عرصه های مختلف انقلاب نقشی بی بدیل ایفاء کردند.

دشت افکن گفت: در راستای گرامیداشت ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی و پاسداشت مقام شامخ زن، نشست تخصصی بانوان با موضوع بررسی نقش زنان در انقلاب اسلامی همراه با جمع خوانی کتاب جایگاه زن در اندیشه امام خمینی(ره) در فضای مجازی برگزار گشت.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی آبادان اضافه نمود: معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) همواره درباره نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بر این مساله تاکید داشتند که ما نهضت خودمان را مدیون زن ها می دانیم لذا ذکر این نکته برای بیان نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی از هر کلامی رساتر است. همچنین با توجه به اینکه زنان ایرانی در تمام عرصه های اجتماعی، سیاسی و... حضور دارند و نقش آنها نه تنها در مورد مبارزه ، بلکه در تربیت و تشویق نیروهای مبارز و انقلابی، در پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار و ستودنی است.

در این نشست مجازی که توسط بانوان کتابدار آبادانی سارا زارع، معصومه خشت،مینا قیم، خدیجه غظنفری، اسماء کهمره و فاطمه خالدی زاده برگزار گشت، کتاب جایگاه زن در اندیشه امام خمینی (ره) که توسط مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) استخراج و تنظیم شده، معرفی و جمع خوانی شد.

انتها پیام/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14260

به "نشست تخصصی بررسی نقش زنان در انقلاب اسلامی همراه با جمع خوانی کتاب به صورت مجازی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی بررسی نقش زنان در انقلاب اسلامی همراه با جمع خوانی کتاب به صورت مجازی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید