مک بوک با طراحی جدید نیمه دوم 2021 رونمایی می گردد

به گزارش بانیما، به نظر می رسد که اپل میخواهد از مک بوک دیگری با تراشه اپل سیلیکون در نیمه دوم سال 2021 رونمایی کند. تحلیلگر با سابقه محصولات اپل یعنی مینگ چی کو مدعی شده است که رونمایی از این مک بوک های جدید قسمتی از برنامه دو ساله اپل برای جایگزینی پردازنده های اینتل با پردازنده های ساخت خودش است.

مک بوک با طراحی جدید نیمه دوم 2021 رونمایی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

این تحلیلگر همچنین مدعی شده است که اپل میخواهد در این مک بوک های جدید از طراحی جدیدی هم استفاده کند. با وجود اینکه این تحلیلگر نامی را از مدل های جدید مک بوک نبرده است، اما او در گذشته ادعا نموده بود که اپل در سال 2021 از نسخه های دارای طراحی جدید مک بوک پرو 14 اینچ و مک بوک پرو 16 اینچ رونمایی خواهد نمود.

علاوه بر این، شایعه هایی هم در رابطه با رونمایی از نسخه 24 اینچی آی مک و مک پرو با طراحی کوچک تر مجهز به تراشه های اپل سیلیکون مطرح شده است. اپل در هفته های گذشته از اولین مک های مجهز به پردازنده اپل سیلیکون به نام M1 رونمایی کرد. اولین مک هایی که اپل در آن ها از پردازنده اپل سیلیکون استفاده کرد مک مینی، مک بوک ایر و مک بوک پرو 13 اینچ هستند.

با وجود اینکه اپل هم اکنون عرضه این مک بوک های جدید را شروع نموده است، اما این شرکت هنوز هم مدل دارای 4 پورت تاندربولت مک بوک پرو 13 اینچ، مک بوک پرو 16 اینچ، آی مک، آی مک پرو و مک پرو را با پردازنده ساخت اینتل عرضه می نماید.

  • مک بوک پرو M1 در برابر مک بوک پرو اینتل؛ تست سرعت

کو همچنین گفته است که تقاصا برای مدل جدید آیپد ایر بیشتر از انتظار بوده است. با توجه به گزارش هایی مبنی بر معرفی آیپد با نمایشگر Mini-LED و با فناوری ارتباطی 5G در سال 2021، این تحلیلگر انتظار دارد که تقاضا برای خرید آیپد های بعدی اپل افزایش پیدا کند. کو همچنین مدعی شده است که اپل میخواهد از نسل نهم آیپد ارزان قیمت خود در نیمه دوم سال 2021 رونمایی کند.

به نظر می رسد که اطلاعات این تحلیلگر محدود به مک ها و آیپد ها نمی گردد، او پیش بینی نموده است که اپل در سه ماه دوم سال 2021 از نسل سوم ایرپادز رونمایی خواهد نمود. او پیش تر هم مدعی شده بود که با وجود اینکه اپل از زبان طراحی ایرپادز پرو در هنگام توسعه این ایرپادز استفاده نموده است، اما خبری از قابلیت حذف نویز در این ایرپادز نخواهد بود.

در نهایت این تحلیلگر پیش بینی های را هم در رابطه با اپل واچ در سال 2021 ارائه نموده است. او مدعی شده است که پارامتر هایی مانند قابلیت های نوین این ساعت هوشمند برای کنترل سلامت و طراحی ظاهری بهبود یافته بر روی تقاضا برای این ساعت هوشمند تأثیر مثبت خواهند گذاشت.

البته هنوز معین نیست منظور کو از بیان این ادعا صحبت در رابطه با اپل واچ سری 6 و عرضه این ساعت با رنگ های جدید مانند آبی است یا که او به اپل واچ سری 7 اشاره دارد که احتمالا اپل میخواهد آن را با طراحی جدیدی عرضه کند.

  • اجرای ویندوز در مک های دارای تراشه M1 به تصمیم مایکروسافت وابسته است

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12838

به "مک بوک با طراحی جدید نیمه دوم 2021 رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک با طراحی جدید نیمه دوم 2021 رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید