مک بوک پرو 16 اینچی اپل در بهترین حالت، سال آینده عرضه خواهد شد

به گزارش بانیما، پیش از این در خبرها داشتیم که شرکت اپل میخواهد در پاییز امسال میلادی، مک بوک پرو 16 اینچی عرضه کند. حالا طبق خبر جدیدی که Ming-Chi Kuo اعلام نموده، این نسخه جدید از مک بوک پرو را در بهترین حالت، سال آینده میلادی خواهیم دید.

مک بوک پرو 16 اینچی اپل در بهترین حالت، سال آینده عرضه خواهد شد

Kuo پیش تر گفته بود که اپل در حال کار روی سری جدید کامپیوترهای مک بوک پرو است و قرار است شاهد یک مدل با نمایشگر 16 الی 16.5 اینچ در این سری از کامپیوترهای اپل باشیم. همچنین وی گفته بود که مک بوک پرو 13 اینچی نیز قدرتمندتر خواهد شد و خریداران خواهند توانست در نسل جدید، تا 32 گیگابایت حافظه رم برای کوچک ترین مدل مک بوک پرو، انتخاب نمایند. در زمانی که اولین بار Kuo این اطلاعات را منتشر نموده بود، گفت که این سری جدید از مک بوک پرو را در سال 2019 خواهیم دید اما حالا وی نظر خود را تغییر داده و گفته اپل یا در سال 2020 و یا در 2021، کامپیوترهای جدید مک بوک پرو را معرفی می نماید.

این تاخیر، چندان هم تعجب برانگیز نیست چرا که هنوز سه سال هم از بازطراحی مک بوک پروهای کنونی نمی گذرد و بعید است که اپل به این سرعت، طراحی لپ تاپ های خود را به طور کل تغییر دهد. اما با توجه به اینکه طراحی کنونی این لپ تاپ ها، مسائل زیادی به همراه داشته است، این ایده که اپل بخواهد طراحی این محصولات را زودتر از موعد تغییر دهد نیز عجیب به نظر نمی رسد. طراحی کنونی مک بوک پرو در بخش کیبرد مسائل فراوانی دارد و حتی اپل مجبور به عذرخواهی از این بابت شده است. جدا از کیبرد، کابل متصل نماینده نمایشگر این مک بوک ها نیز مشکل دارد و در خبرها از آن با عنوان Flexgate یاد می گردد. در هر صورت امیدواریم اپل یا طراحی کنونی لپ تاپ های خود را بهبود ببخشد و یا شاهد عرضه طراحی جدید در این کامپیوترها باشیم.

در کنار خبر مک بوک پرو 16 اینچی، چند ماه پیش خبرهایی درباره نمایشگر 31.6 اینچی و رزولوشن 6K نیز داشتیم. این نمایشگر هم قرار است از تکنولوژی جدید به نام Mini LED Backlight بهره ببرد. خوشبختانه این محصول هنوز تاخیر نخورده و در امسال میلادی، احتمالا شاهد عرضه این نمایشگر جانبی برای کامپیوتر های مک، خواهیم بود.

منبع: TheVerge

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2440

به "مک بوک پرو 16 اینچی اپل در بهترین حالت، سال آینده عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک پرو 16 اینچی اپل در بهترین حالت، سال آینده عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید