موجودات ترسناک در ساحل؛ نترسید این ها بیگانگان فضایی نیستند

به گزارش بانیما، عکس هایی که از بیگانگان هیولا مانند در ساحل دریا فضای مجازی را به هم ریخته بود، در حقیقت بوته های آلوئه ورایی هستند که به عمد وارونه در ساحل قرار داده شده اند.

موجودات ترسناک در ساحل؛ نترسید این ها بیگانگان فضایی نیستند

به گزارش خبرآنلاین، تصویر عجیب و ترسناک پیکره هایی در ساحل، چون بیگانگانی که انگار از دریا بیرون آمده اند، موجی از ترس و شایعه در فضای مجازی به راه انداخت.

اما این تصاویر ترسناک ربطی به هیولا یا بیگانگان فضایی نداشت. آن ها چند بوته آلوئه ورا هستند که به عمد وارونه در ساحل قرار داده شده اند.

یان ورستر اهل کیپ تاون در آفریقای جنوبی فردی است که این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد. او درباره هیاهویی که به پا شد، می گوید: من از واکنش ها شگفت زده شدم. فکر نمی کردم که این تصاویر این میزان جدی گرفته گردد. بسیاری از مردم از هیولا های به ظاهر بیگانه ای می گفتند که مثل فیلم آرواره ها باعث شده بود از داخل آب رفتن بترسند.

آلوئه ورا گیاهی بدون ساقه یا با ساقه ای بسیار کوتاه است. این گیاه 60 تا 100 سانتی متر رشد می نماید و به وسیله پاگیاه تکثیر می گردد. آلوئه از دسته گیاهان گوشتی است که نوع خاصی فتوسنتز دارد که از تبخیر آب گیاه جلوگیری می نماید.

در گیاه شناسی، گیاهان گوشتی (Succulent plants) که به آن ها گیاهان آب دار، ساکولنت ها و گیاهان شیره دار نیز گفته می گردد، گیاهانی هستند که قسمت هایی از آن ها ضخیم، گوشتی و محکم شده است تا بتوانند در اقلیم خشک یا شرایط بد خاک، آب را در خود نگه دارند.

این مزرعه دار 62 ساله در شرح کارش می گوید: من این گیاهان به شکل هیولا به تصویر کشیدم، اما در واقع ما هیولا هایی هستیم که دنیا آن ها را تسخیر نموده ایم.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 21653

به "موجودات ترسناک در ساحل؛ نترسید این ها بیگانگان فضایی نیستند" امتیاز دهید

1 کاربر به "موجودات ترسناک در ساحل؛ نترسید این ها بیگانگان فضایی نیستند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجودات ترسناک در ساحل؛ نترسید این ها بیگانگان فضایی نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید