منتظری: معیشت و اشتغال مدال آوران کشورمان از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس است

به گزارش بانیما، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به لزوم توجه به شرایط معیشتی و اشتغال مدال آوران و قهرمانان کشورمان گفت که این مهم به صورت ویژه در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار گرفته است.

منتظری: معیشت و اشتغال مدال آوران کشورمان از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس است

غلامرضا منتظری درگفت وگو با خبرنگاران در مورد لزوم توجه به مطالبات و مسائل قهرمانان ورزشی و مدال آوران کشورمان گفت: یکی از مباحث بسیار مهم در عرصه فرهنگی موضوع ورزش می باشد، نشاط، طراوت، شادمانی و در نهایت موفقیت یک کشور به داشتن جامعه ای پویا، پرتحرک و توانمند است.

وی اضافه نمود: هر زمان که پرچم کشورمان به وسیله قهرمانان ملی ما به اهتزاز درمی آید این مهم موجب فخر و مباهات همه ما می گردد، این افتخارآفرینی ها درواقع زنده کننده نام ایران در جای جای دنیا می باشد، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به موجب همین مهم یکی از اولویت های خود را توجه به حوزه ورزش قرار داده است، درواقع توجه جدی به ورزش همگانی و بعلاوه ورزش قهرمانی در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می باشد.

نماینده مردم گیلان و آق قلا بیان نمود: ما در کمیسیون فرهنگی کوشش کردیم تا بوجه پیشنهادی 1400 در بخش ورزش افزایش پیدا کند، اما سال جاری چون تا زمان آنالیز لایحه بودجه زمان داریم از هم اکنون از وزارت ورزش خواسته ایم که پیشنهادات خود را در بخش های مختلف آماده کند که البته معتقدیم عدالت در این حوزه باید رعایت گردد و هیچ بخشی نباید فدای بخش دیگر گردد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان نمود: از دیگر مباحثی که مورد توجه کمیسیون فرهنگی می باشد توجه ویژه به دغدغه اشتغال و معیشت قهرمانان و مدال آوران کشور است، این مهم در برنامه کاری کمیسیون واقع شده است و در این خصوص با وزیر صحبت هایی انجام داده ایم، اکنون هم منتظر پیشنهادات دوستان هستیم، قطعا در آنالیز لایحه بودجه 1401 از حمایت و تقویت حوزه ورزش دریغ نخواهیم کرد.

وی بعلاوه در سرانجام اضافه نمود: ما در کمیسیون بعلاوه کمیته ورزش و تربیت بدنی نیز داریم که ارتباطات خوبی با وزرات ورزش و جوانان دارند و مسائل و مسائل این حوزه را به خوبی رصد می نماید، ما در کمیسیون نسبت به ادوار پیشین مجلس ارتباط بیشتری با جامعه ورزشی داریم و ضمن حضور در باشگاه ها، فدارسیون ها و بسیاری از مسابقات ورزشی با عزیزان فعال در این حوزه به گفت وگو می پردازیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18181

به "منتظری: معیشت و اشتغال مدال آوران کشورمان از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظری: معیشت و اشتغال مدال آوران کشورمان از اولویت های کمیسیون فرهنگی مجلس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید