مقاله: طرز تهیه آجیل خانگی و ترکیب های خوشمزه برای انواع آجیل

به گزارش بانیما، به صورت کلی بخش عمده ای از آجیل را میوه های روغنی تشکیل می دهند که پوست سخت دارند و درواقع باید آن ها آجیل میوه محسوب کرد؛ گردو، بادام، پسته، بادام هندی، بادام زمینی، فندق و غیره از این دست هستند. در ادامه روش های بود دادن و تهیه هر یک از اجزای آجیل را شرح می دهیم؛ فقط نکته این است که مغزها و دانه های آجیل را به طور جداگانه بو دهید چرا که دمای مورد احتیاج برای برشته شدن بعضی از مغزها با یکدیگر متفاوت است.

مقاله: طرز تهیه آجیل خانگی و ترکیب های خوشمزه برای انواع آجیل

نکته: دستگاه تفت آجیل خانگی نیز در بازار وجود دارد؛ اما شما واقعا بدون آن هم به روشی که ذکر شد می توانید بهترین آجیل خانی را تهیه کنید.

در آخر پیشنهاد می کنیم اگر به آجیل ها و دانه های مذی علاقه دارید، طرز تهیه معجون هفت مغز، یک بمب انرژی برای تقویت بدن را حتما در خبرنگاران بخوانید.

سوالات و تجربیات خود را می توانید در پایین همین مطلب با ما در میان بگذارید.

آجیل یکی از تنقلات بسیار خوشمزه ای است که با رعایت اصولی می توان تا مدتها از آن نگهداری و مصرف کرد. شرایط نامناسب مانند گرما، رطوبت بالا آجیل را به نوعی قارچ آلوده می نماید. این قارچ با نفوذ به مغز آجیل نوعی سم به نام آفلاتوکسین با عوارض طولانی مدت فراوری می نماید. در این میان بعضی افراد سودجو، مغز های فاسد و آفت زده را نیز به همراه سایر مغزها بو داده و به فروش می رسانند. شما می توانید به روشی که در این مطلب ذکر شد، آجیل را به صورت خام تهیه نموده و در خانه بو دهید تا از کیفیت آن مطمئن شوید.

منبع مقاله: طرز تهیه آجیل خانگی و ترکیب های خوشمزه برای انواع آجیل

انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18164

به "مقاله: طرز تهیه آجیل خانگی و ترکیب های خوشمزه برای انواع آجیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه آجیل خانگی و ترکیب های خوشمزه برای انواع آجیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید