معرفی هتل شرایتون آنکارا

به گزارش بانیما، هتل شرایتون (Sheraton) آنکارا

آنکارا مرکز ترکیه و نماد استقلال و مدرنیته مردم ترکیه است. در محله های مختلف این شهر ترکیبی از المان ها مدرن و تاریخی را می بینید که شهری جذالب را برای گشت و گذار به وجود آورده اند. رفتن به آنکارا فرصتی منحصربفرد برای تجربه فرهنگ و معماری ترکیه است. هر چند که آنکارا تا حدود زیادی زیر سایه استانبول قرار گرفته ولی گردشگران زیادی شانس بازدید از جاذبه های منحصربفردش را از دست نمی دهند. اگر قصد سفر به این شهر را داشته باشید مطمئنا در پی هتلی مناسب برای اقامت می شد. هتل شرایتون یکی از هتل های 5 ستاره و معروف آنکاراست که در این پست درباره آن حرف می زنیم پس در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

معرفی هتل شرایتون آنکارا

هتل 5 ستاره شرایتون (Sheraton) از هتل های معروف و لوکس آنکاراست که در مرکز شهر واقع شده است. در این هتل 311 اتاق وجود دارد و می توانید از بین اتاق های یک تخته و چند تخته و همچین سوییت های لوکس آن هر کدام دوست داشتید را انتخاب کنید. می توانید در هنگام عصر و غروب به تراس بروید و محو تماشای چشم میزانای پانارومایی از شهر شوید. در این اتاق ها امکانات زیادی مثل حمام و تلویزیون دارید که اقامتی راحت و لذتبخش را برایتان رقم می زنند. در همه اتاق ها و قسمت های هتل وای فای رایگان و پرسرعت وجود دارد که نیازهای اینترنتی شما را کاملا برآورده می کنند.

در این هتل رستوران های زیادی هست که دست شما را در انتخاب غذاهای متنوع و خوشمزه باز می گذارند. غذاهای عثمانی و ترکی اصیلی را می توانید در این هتل میل کنید که نمونه آن ها حتی در بهترین رستوران های شهر هم پیدا نمی شود. اگر رژیم غذایی خاصی دارید با اقامت در این هتل نگران این نباشید که برنامه غذایی تان به هم می خورد چون در این رستوران ها منوهایی مخصوص برای افراد رژیمی وجود دارد که می توانید از بین آن ها غذاهای خودتان را انتخاب کنید. حتی برای بچه ها هم غذاهایی ویژه و خوشمزه پخته می شود و اگر کودکی همراه خود داشته باشید با تماشا غذاهای خوشمزه و رنگارنگ حتما اشتهایش چند برابر می شود. حتما می دانید که صبحانه های ترکی تا چه میزان متنوع و خوشمزه هستند در هنگام صبحانه خوراکی های زیادی برای انتخاب دارید که با خوردن آن ها روزی پرانرژی را شروع می کنید.

از امکانات تفریحی هتل وجود دو استخر سرپوشیده و فضای باز است که با طراحی زیبا و آب تمیز می توانید در آنها شنایی لذت بخش داشته باشید. البته تفریح در این هتل فقط به استخر و شنا محدود نمی شود و در آن می توانید تنیس، اسکواش، دارت و بیلیارد را هم در برنامه روزانه تان قرار دهید. مطمئنا با انجام این همه بازی و تفریح آنقدر سرگرم می شوید که دیگربه سختی می توانید برای تماشای جاذبه های شهر از هتل خارج شوید و از این همه تفریحات مهیج دست بکشید!

باشگاه هتل با طراحی منحصربفرد و زیبا مکانی مناسب را برای تمرینات ورزشی روزانه در اختیارتان قرار می دهد. در این باشگاه وسایل ورزشی مدرن و متنوعی هست که می توانید با آن ها ورزش کنید و حال و هوای متفاوتی داشته باشد. هتل در چند قدمی خیابان آرژانتین که یکی از معروف ترین خیابان های شهر است واقع شده است. در این خیابان کافه ها و رستوران های زیادی هست که برای تجربه غذاهایی به غیر از غذاهای هتل می توانید به رستوران های این خیابان بروید. این خیابان پر هیاهو و شلوغ پر ازگردشگرانی است که خودشان را به آنجا رسانده اند تا هم گالری هایی زیبا ببینند و هم در رستوران هایی با طراحی های مدرن و سنتی طعم غذاهایی متفاوت را امتحان کنند. در فاصله 500 متری هتل، پارکی سرسبز Kugulu هست که می توانید در هنگام عصر پیاده به این پارک بروید و در حوض بزرگ آن غوهای زیبایی که نماد آنکارا هستند را تماشا کنید در این حوض به غیر از قوها، اردک ها و غازهای زیادی را هم مشغول شنا می بینید.

به خرید علاقه دارید و در هر فرصتی در پی سر زدن به مراکز خرید هستید؟ علاقه به خرید در سفر به شهرهای نو چند برابر می شود البته نگران نباشید چون این هتل کاملا شما را به این خواسته می رساند. هتل در چند قدمی مرکز خرید کاروم (Karum) واقع شده است، مرکز خریدی بزرگ که پر از مغازه های متنوع است. مطمئنا با رفتن به آنکارا و اقامت در هتل دلتان می خواهد به بیرون بروید و هر چه زودتر بازدید از جاذبه های معروف شهر را شروع کنید. فاصله هتل تا قلعه آنکارا 5 کیلومتر است این قلعه در اوایل قرون وسطی ساخته شد و هیچ گردشگری بازدید از آن را از دست نمی دهد. برای تماشا از مقبره آتاتورک باید به حدود 4 کیلومتری هتل بروید این جاذبه یکی از پربازدیدترین آثار آنکاراست و معمولا گردشگران در سفر به این شهر از آن تماشا می کنند. نزدیک ترین فرودگاه به هتل شرایتون فرودگاه بین المللی ناسن بوغا است که در فاصله 26 کیلومتری آن واقع شده است.

در هتل عابربانک های زیادی هست که برای گرفتن پول نقد می توانید از آن ها استفاده کنید حتی اگر نیازی به تبدیل ارز داشتید می توانید در همین هتل اقدام کنید. از دیگر امکانات هتل خدمات لاندری، اتوکشی، خشکشویی و واکس است که خیال شما را از بابت ظاهر لباس ها و کفش راحت می کنند. امکانات بیزنسی هتل شامل اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس و کپی است که اگر در سفر کاری باشید می توانید از این امکانات هتل هم استفاده کنید. هتل در موقیعت مکانی خوبی واقع شده است و در بیشتر اتاق های آن چشم انداز جذابی از شهر وجود دارد. در نهایت هم برای رزرو هتل آنکارا و مقایسه هتل ها می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19186

به "معرفی هتل شرایتون آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل شرایتون آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید