مساجد بریتانیا سردخانه قربانیان کرونایی شد

به گزارش بانیما، شیوع ویروس کرونا در بریتانیا مساجد این کشور را به سردخانه های موقت تبدیل نموده است.

مساجد بریتانیا سردخانه قربانیان کرونایی شد

با افزایش تعداد تلفات حاصل از بیماری کووید-19 در این کشور، مسلمانان پیکر درگذشتگان خود را برای انجام امور مربوط به تشییع جنازه به مساجد می برند.

اسکای نیوز گزارش داده یکی از مساجد شهر بیرمنگام هفته ای 25 مراسم تشییع جنازه برگزار می نماید. این در حالیست که پیش تر در یک سال گذشته این تعداد از افراد در این مسجد تشییع نشدند.

نمازخانه های مساجد که در سال های گذشته در طول ماه رمضان پر از مسلمانانی بود که برای نماز جماعت جمع می شدند، حالا با تابوت های جان باختگان ویروس کرونا پر شده است.

عبیدخان یکی از افراد داوطلبی است که در یکی از مساجد بیرمنگام در این زمینه فعالیت می نماید. او می گوید چندین کانتینر یخچال دار در مسجد قرار داده شده تا جنازه جان باختگان در سردخانه های این کانتینرها قرار بگیرند.

عبیدخان که یک تیم 40 نفره را راهنمایی می نماید، می افزاید: ما روزانه 5 - 6 مورد تشییع جنازه داریم و نیروهای ما با وانت به منازل یا بیمارستان ها می فرایند و پیکر جان باختگان را تحویل می گیرند و برای انجام امور تشییع جنازه به اینجا می آورند.

اوضاع شیوع ویروس کرونا در بریتانیا همچنان نگران کننده گزارش می گردد. در این کشور تا کنون حدود 187 هزار نفر به کووید-19 مبتلا شده اند. از این تعداد 28 هزار و 446 نفر نیز زندگی خود را از دست داده اند.،یورونیوز

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9370

به "مساجد بریتانیا سردخانه قربانیان کرونایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مساجد بریتانیا سردخانه قربانیان کرونایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید