مزیت خرید کارتن مقوایی از صفا پک

به گزارش بانیما، رپرتاژ آگهی- استفاده از کارتن مقوایی در حال حاضر به یکی از محبوب ترین مواد برای بسته بندی وسایل مختلف تبدیل شده است. به صورتی که کمتر محصولی را مشاهده می کنید که برای بسته بندی آن از کارتن استفاده نشده باشد. با توجه به افزایش حجم فراوری محصولات مختلف در سال های اخیر استفاده از کارتن فرایند رو به رشدی را تجربه نموده است. در نتیجه خرید کارتن مقوایی برای فراوری کنندگان دارای مزایای بسیار زیاد خواهد بود. انتخاب و خرید کارتن مقوایی مزایایی خود را دارد که در این نوشته سعی می کنیم شما را بیشتر با این مزیت آشنا کنیم.

مزیت خرید کارتن مقوایی از صفا پک

علت محبوبیت کارتن در صنعت بسته بندی

دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده است خرید کارتن برای بسته بندی محصولات مختلف به نفع کاربران این محصول باشد. اولین دلیل را می توان وزن سبک کارتن های مقوایی دانست. وزن پایین یاری می نماید که جابجایی محصولات ساده تر باشد و وزن نهایی محصول کاهش پیدا کند. از دیگر مزایای استفاده از کارتن این است که هر شکل یا نوشته ای را به راحتی می توانید روی این کارتن ها چاپ کنید. در نتیجه امکان شخصی سازی کارتن برای هر شرکت و هر فردی وجود خواهد داشت. با توجه به این ویژگی دیگر لازم نیست برای چاپ روی کارتن، دستگاه ها و وسایل خاصی خریداری کنید. یکی دیگر از مزایای کارتن برای بسته بندی، مقاومت بالای این محصولات است. مقاومت بالا را در کنار وزن پایین این محصول قرار دهید تا ببینید چرا خرید کارتن مقوایی بسیار به صرفه است. فایده دیگر کارتن های مقوایی این است که این محصولات با محیط زیست کاملا سازگار هستند و به راحتی می توانید این محصولات را چندین بار بهره ببرید. علاوه بر آن بازیافت کارتن مقوایی راحت است و با این کار می توانید به حفظ محیط زیست یاری کنید. ویژگی دیگر که خرید کارتن را توجیه می نماید، فراوری ساده این محصولات است. برای فراوری کارتن با مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و در هر سایزی که احتیاج داشته باشید این محصولات قابل فراوری و عرضه هستند. یکی دیگر از مزایای کارتن مقوایی، قیمت مناسب آن می باشد. با جمع بندی مواردی که بیان شده می توان گفت که استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات مختلف بسیار منطقی بوده و دارای مزایای بسیار زیادی می باشد.

چه محصولاتی را به یاری کارتن مقوایی می توان بسته بندی کرد؟

تقریبا هر محصولی را به یاری کارتن مقوایی می توانید بسته بندی کنید. از محصولات عظیم مانند یخچال و تلویزیون گرفته تا چیپس و پفک همه محصولات را می توان درون کارتن مقوایی بسته بندی کرد. تنها تفاوت بسته بندی این محصولات این است که بعضی از آن ها را به صورتی تکی بسته بندی می نمایند و بعضی دیگر را به صورت مجموعه و در تعدادهای بالا. برای مثال محصولاتی مانند چیپس و پفک را درون کارتن هایی به صورت مجموعه 27 عددی بسته بندی می نمایند. اما محصولی مانند تلویزیون، درون بسته بندی های تکی قرار می گیرند. بنابراین اگر فراوری نماینده محصول هستید باید در زمان خرید کارتن مقوایی به نحوه بسته بندی محصولات خودتان دقت کافی داشته باشید.

انواع کارتن بسته بندی

قبل از اینکه بخواهید برای خرید کارتن اقدام کنید، باید بدانید انواع کارتن زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها برای مقاصد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند:

کارتن لمینیتی: کارتن های لمینتی از یک لایه کارتن به همراه پوشش لمینتی تشکیل شده است.

کارتن دایکاتی: کارتن دایکاتی یک نوع کارتن است که ساختار و شکل خاصی برای آن مشخص نشده است و شرکت های مختلف با توجه به احتیاج هر کاربر دست به فراوری و فروش کارتن مورد نظر خواهند زد.

کارتن سه لایه و پنج لایه: یکی از پر مصرف ترین کارتن های مورد استفاده برای بسته بندی، کارتن های سه و پنج لایه می باشد که با استفاده از لایه های مختلف کارتن فلوت و لاینر ساخته می شوند.

انواع کارتن های موجود بسیار زیاد است اما موارد گفته شده جزوه مهم ترین محصولات موجود در بازار هستند.علاوه بر محصولات آنالیز شده لازم می دانیم کارتن مادر را به صورت جداگانه مورد آنالیز قرار دهیم.

کارتن مادر چیست؟

کارتن مادر نوعی از کارتن بسته بندی است که برای بسته بندی مجموعه ای از محصولات مختلف به کار گرفته می گردد. درون این کارتن ها می توانید تعداد زیادی محصول کوچک قرار دهید و به راحتی در بازار پخش کنید. مثل کارتن اسباب کشی

مزایای استفاده از کارتن مادر

کارتن مادر به عنوان یکی از پرکاربردترین محصولات، در بسته بندی انواع محصولات مختلف کاربرد دارد. علاوه بر مزایایی که برای کارتن مقوایی بر شمردیم، کارتن مادر دارای مزیت های خاص خود می باشد. با استفاده از کارتن مادر به راحتی می توانید تعداد زیادی محصول را درون یک جعبه قرار دهید. با این کار حمل و نگهداری محصولات بسیار راحت تر خواهد بود. برای درک راحت تر این موضوع به این فکر کنید که می خواهید تعدادی کلوچه را به صورت تکی انبار کنید. در چنین حالتی حمل و نقل و انبار محصول بسیار سخت بوده و می تواند انرژی و زمان زیادی را از شما بگیرد. به همین دلیل ضروری است که از کارتن مادر بهره ببرید.

صفا پک مرجع فروش کارتن مقوایی و کارتن مادر

صفا پک به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های فراوری نماینده انواع کارتن و مقوا فعالیت خود را از سال 1363 شروع نموده است. این شرکت با فراوری و فروش کارتن باکیفیت توانسته است بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهد. صفا پک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و افراد متخصص دست به فراوری محصولات مورد احتیاج کاربران خود زده است. در نتیجه محصولات صفا پک از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. همچنین فراوری محصولات مورد احتیاج کاربران به صورت دقیق و با سرعت بسیار بالا انجام خواهد شد. این مجموعه به محض دریافت سفارش شما کاربران گرامی، فرایند فراوری کارتن مقوایی مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفته و آن را به صورت فوری برای شما ارسال خواهد نمود. با این شرایط خرید کارتن مقوایی بسیار راحت شده و فقط ضروری است با یاری مشاوره محصول مورد نظر را انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را دریافت کنید. برای ثبت سفارش خود هم می توانید به وسیله صفحه اصلی سایت صفا پک استفاده نموده و محصول خود را سفارش دهید و یا با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

تلفن تمـاس : 76213183 (021)

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14571

به "مزیت خرید کارتن مقوایی از صفا پک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزیت خرید کارتن مقوایی از صفا پک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید