مرادمند: در صورت ادامه لیگ، 30 تا 45 روز باید تمرین کنیم، امیدوارم کرونا دوباره شدت نگیرد

به گزارش بانیما، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو گفت: اگر سازمان لیگ تصمیم به ادامه برگزاری لیگ برتر بگیرد، بازیکنان احتیاج به 30 تا 45 روز تمرین دارند تا به آمادگی برسند.

مرادمند: در صورت ادامه لیگ، 30 تا 45 روز باید تمرین کنیم، امیدوارم کرونا دوباره شدت نگیرد

محمدحسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال مطرح کرد: صحبت کردن در این مورد کلیشه ای شده و از این شرایط خسته شده ایم. صحبت های مسئولان فدراسیون نشان می دهد که آنها می خواهند بازی ها را برگزار نمایند و شادمان هم می شویم این اتفاق رخ دهد. ما از این شرایط کلافه شده ایم.

وی اضافه نمود: اگر قرار است لیگ بعد از ماه رمضان برگزار گردد، باید به بازیکنان و تیم ها فرصت بدهند تا خودشان را آماده نمایند. اگر سازمان لیگ تصمیم به ادامه برگزاری بازی های لیگ برتر بگیرد، بازیکنان احتیاج به 30 تا 45 روز تمرین دارند تا به آمادگی برسند. دو ماه است که از بازی های رسمی و تمرین گروهی دور هستیم و حتی بعد از انتها لیگ هم اینقدر استراحت نمی کنیم. اگر بازی ها آغاز گردد قطعا تیم ها افت خواهند داشت چون تا حالا چنین شرایطی را تجربه نکرده بودیم.

مدافع شهر خودرو یادآور شد: اگر لیگ نیمه کاره بماند، شاید سرنوشت بالای جدول چندان مهم نباشد و اعتقاد من این است که شرایط تیم های پایین جدول خیلی مهمتر است. امیدوارم اگر قرار است بازی ها از سر گرفته گردد، ویروس کرونا شدت نگیرد تا بتوانیم مسابقات را به اتمام برسانیم و تکلیف همه چیز تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9137

به "مرادمند: در صورت ادامه لیگ، 30 تا 45 روز باید تمرین کنیم، امیدوارم کرونا دوباره شدت نگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند: در صورت ادامه لیگ، 30 تا 45 روز باید تمرین کنیم، امیدوارم کرونا دوباره شدت نگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید