حرف های مسئولان سپاهان کذب بود، استوکس به پرسپولیس برمی شود

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، محمد حسن انصاری فرد در حاشیه ملاقات پرسپولیس برابر شهر خودرو گفت: شرایط تیم ما بسیار خوب است و امیدوارم بتوانیم ملاقات برابر شهرخودرو را هم با موفقیت به سرانجام برسانیم.

حرف های مسئولان سپاهان کذب بود، استوکس به پرسپولیس برمی شود

وی در خصوص صحبت های شایان مصلح که گفته بود سپاهان اراده ای برای بازی برابر پرسپولیس نداشته است، گفت: خوشبختانه صحبت های سپاهانی ها هم نشان داد که آنها حرف هایشان کاملاً بی اساس و کذب بوده و همه به آن پی برده اند.

وی در پاسخ به این سوال که از به تعویق افتادن بازی های لیگ قهرمانان آسیا راضی هستید، گفت: ما دوست داشتیم بازی ها انجام شود و حاضریم الان به امارات رفته و در فرودگاه تست کرونا بدهیم تا آنها متوجه شوند مسئله ای نداریم.

انصاری فرد در خصوص عدم حضور تماشاگران به دلیل شیوع بیماری کرونا گفت: بازی بدون تماشاگر لذتی ندارد اما ما تابع قوانین هستیم و باید آن را اجرا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا استوکس به پرسپولیس بازخواهد گشت یا خیر، گفت: به احتمال زیاد او بازمی شود، او بیشتر نگران شیوع کرونا است. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و به ایران بازشود.

انصاری فرد در پاسخ به این سوال که آیا استوکس برای پرسپولیس اشتباه نبوده است گفت: ما به او احتیاج داشتیم و چنین چیزی صحت ندارد. او بازیکن خوبی است و امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که او بازشود.

وی در خصوص حرف های زنوزی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم گفت: من جواب او را داده ام پرسپولیس تیم بزرگی است و همواره بزرگ خواهد ماند.

انصاری فرد در خاتمه گفت: کوشش می کنیم تا در خاتمه فصل به قهرمانی دست پیدا نموده و یک بار دیگر جام را بالای سر ببریم.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7689

به "حرف های مسئولان سپاهان کذب بود، استوکس به پرسپولیس برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های مسئولان سپاهان کذب بود، استوکس به پرسپولیس برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید