محافظ صفحه هواوی میت 40 پرو جزئیاتی از نمایشگر آن را فاش کرد

به گزارش بانیما، روز گذشته تصاویری از محافظ صفحه گوشی مورد انتظار هواوی میت 40 پرو منتشر شد که با نگاهی به آن می توانیم به جزئیاتی در رابطه با نمایشگر این محصول پی ببریم.

محافظ صفحه هواوی میت 40 پرو جزئیاتی از نمایشگر آن را فاش کرد

ماه گذشته بود که هواوی خاطرنشان کرد هیچ گونه تأخیری در رونمایی یا عرضه سری میت 40 پیش نخواهد آمد. غول چینی با وجود اینکه به شدت تحت فشار تحریم های دولت آمریکا واقع شده است، اما اخیرا توانسته سامسونگ را نیز از لحاظ فروش گوشی پشت سر بگذارد و اصلا نمی خواهد با تأخیر در معرفی محصولات جدید خود ریسک کند.

در این لحظه مورد انتظارترین محصول این شرکت سری پرچم دارهای میت 40 هستند که متأسفانه جز شایعه چیز زیادی در رابطه با آن ها نشنیده ایم. ولی روز گذشته تصویر محافظ صفحه مدل پرو از این سری لو رفت که با توجه به آن می توانیم بگوییم گوشی هواوی میت 40 پرو قرار است با نمایشگر تقریبا 6.6 اینچی آبشاری و با حاشیه های بسیار کم راهی بازار شود. هیچ ناچ یا حاشیه ای هم به عنوان محل تعبیه دوربین سلفی در این محافظ صفحه دیده نمی شود.

این طور که به نظر می رسد، برخلاف میت 30 پرو، پرچم دار جدید قرار است بدون ناچ راهی بازار شود. به عبارتی شاید بتوان گفت شکل ظاهری آن مشابه سری P40 خواهد بود. البته به تازگی هم تصویری از محافظ صفحه هواوی میت 40 منتشر شده بود که هیچ تفاوت خاصی با تصاویر جدید از لحاظ شکل ظاهری در آن دیده نمی شود.

  • هواوی P40 پرو رتبه اول بهترین دوربین گوشی در وب سایت DxOMark را کسب کرد!

سری میت گوشی های هواوی همیشه پرچم داران اصلی و قدرتمند این شرکت به حساب می آیند. برخلاف سری P که از کلمه Photography به معنای عکاسی الهام گرفته و عملکرد بسیار خوبی هم در این بخش دارند، در سری میت همیشه تلاش بر این بوده که جدیدترین و بهترین فناوری های روز در تمامی بخش ها به کار گرفته شود.

بدین ترتیب ممکن است طی یک حرکت انقلابی، اولین گوشی پرچم داری را ببینیم که به دوربین زیر نمایشگر مجهز می شود. فناوری بسیار جذابی که فعلا تنها در طراحی های آزمایشی شاهد رونمایی از آن بودیم. همچنین امکان استفاده از دوربین سلفی مکانیکی هم وجود دارد ولی نمی توانیم فعلا از این بابت مطمئن باشیم.

گوشی های سری میت 40 احتمالا در اکتبر امسال راهی بازار می شوند. در حال حاضر چیز خاصی در رابطه با این محصولات نمی دانیم اما گفته می شود پردازنده 5 نانومتری کرین 1020 قرار است به عنوان قلب تپنده آن ها ایفای نقش کند. اگر این ادعاها درست باشد، می توان گفت بین سه شرکت بزرگ فروشنده گوشی هوشمند در دنیا (هواوی، سامسونگ و اپل)، احتمالا فقط سامسونگ است که در سال 2020 نماینده ای با چنین پردازنده نخواهد داشت. با این حال باز هم باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون این محصولات منتشر خواهد شد.

  • هواوی میت 40 احتمالا با دو تراشه مختلف روانه بازار می شود

منبع: GSMArena

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11206

به "محافظ صفحه هواوی میت 40 پرو جزئیاتی از نمایشگر آن را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محافظ صفحه هواوی میت 40 پرو جزئیاتی از نمایشگر آن را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید