قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 5 مهر ، رفع مشکل تولید گلکسی S21 FE

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی هم هستند که در بازار با قیمتی ارزان تر به فروش می رسند.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 5 مهر ، رفع مشکل تولید گلکسی S21 FE

سامسونگ ظاهرا مسائل تولید گلکسی S21 FE را رفع کرده است

بسیاری از افراد منتظر رونمایی از گلکسی S21 FE هستند، اما سامسونگ در خط تولید این دستگاه با مسائلی روبرو بود که ظاهرا مانع از معرفی آن می شد. در حقیقت ابتدا کمبود تراشه و سپس برخی مسائل تولید باعث شد تا معرفی آن به تعویق بیفتد. اما حالا اخبار خوبی به گوش می رسد و ظاهرا کره ای ها پیروز به رفع مسائل خط تولید شده اند.

چند روز پیش گزارشی مبنی بر تولید تنها 10 هزار دستگاه گلکسی S21 FE منتشر شد که با توجه به فروش نسل قبلی اش، رقم بسیار پایینی به تعداد میرود. حالا گزارش نوی می گوید کره ای ها پس از تولید این میزان گوشی، توانسته اند مسائل تولید را رفع کنند. با توجه به اینکه سامسونگ با این دستگاه می خواهد تعادل مناسبی میان قیمت و معینات فنی برقرار کند و دنیا با کمبود تراشه روبرو شده، مسائل تولید چندان تعجب برانگیز نبود.

طبق گزارش ها، گلکسی S21 FE از یک نمایشگر سوپر امولد 6.41 اینچی با وضوح 1080 در 2400 بهره می برد و نرخ تازه سازی آن 120 هرتز است. تراشه این دستگاه اسنپدراگون 888 خواهد بود که از مودم 5G بهره می برد. این تراشه یک هسته Cortex-X1 با فرکانس 2.90 گیگاهرتز و سه هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.80 گیگاهرتز و 4 هسته کم مصرف با فرکانس 2.2 گیگاهرتز دارد. پردازشگر گرافیکی هم آدرنو 660 است.

به نظر می رسد پردازنده اصلی را 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراهی می کنند. در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین سلفی هم 32 مگاپیکسل خواهد بود.

فعلا معین نیست سامسونگ چه زمانی از گلکسی S21 FE رونمایی می کند، اما برخی معتقدند که قیمت نسخه استاندارد گلکسی S21 بعد از معرفی نسل نو پایین می آید و به S21 FE نزدیک می شود و این کار هدف تولید و عرضه نسخه فن ادیشن را در هاله ای از ابهام قرار می دهد.

قیمت گوشی های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی های شرکت هواوی

قیمت گوشی های شرکت اپل

قیمت گوشی های شرکت شیائومی

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17526

به "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 5 مهر ، رفع مشکل تولید گلکسی S21 FE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 5 مهر ، رفع مشکل تولید گلکسی S21 FE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید