مجموعه تفریحی آموزشی شهر مشاغل بچه ها کارالند مشهد

به گزارش بانیما، شهر مشاغل کارالند

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره مجموعه تفریحی آموزشی شهر مشاغل بچه ها کارالند مشهد سخن خواهیم گفت پس اگر دوست دارید بچه ها خود را با انواع مشاغل آشنا کنید تا آخر این مقاله با همراه باشید

مجموعه تفریحی آموزشی شهر مشاغل بچه ها کارالند مشهد

شهر مشاغل کودک کارالند ، مجموعه تفریحی - آموزشی با هدف تجربه مشاغل مختلف در قالب بازی برای بچه ها رده سنی 3 تا 12 سال میباشد.

این مجموعه در واقع یک شهر کوچک است که به وسیله بچه ها اداره میشود و در آن مشاغل مختلفی وجود دارد. کارالند در سال 1396 افتتاح شده و در دو طبقه و با مساحت 1000 مترمربع بیش از 20 شغل را در خود جای داده است.

اگر قصد عزیمت به مشهد را دارید پیشنهاد می کنیم که از استفاده از این مجموعه هیجان انگیز غافل نشوید

شهر مشاغل بچه ها کارالند منحصر به فردترین مجموعه آموزشی با هدف تجربه مشاغل مختلف در قالب بازی برای بچه ها رده سنی 3 تا 12 سال میباشد. کارالند در دو طبقه و با مساحت 1000 مترمربع در طبقه سوم برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن قرار گرفته است.

این مجموعه در واقع یک شهر کوچک است که به وسیله بچه ها اداره میشود و در آن مشاغل مختلفی وجود دارد.

در شهر مشاغل کارالند بچه ها می توانند بیش از 20 شغل را همراه با بازی فرا بگیرند. برای آن ها بسیار شگفت انگیز خواهد بود که در یک روز بتوانند شغل های مختلفی از جمله پلیس، آتش نشان، پزشک ، آشپز ، باغبان یا خلبان را در شرایطی خیلی شبیه به دنیای واقعی تجربه نمایند.

مجموعه کارالند مشهد با درنظر گرفتن اهدافی نظیر آشنایی با مشاغل، تجربه فرآیند هزینه و عایدی، تقویت استقلال شخصیتی کودک، تجربه عملی، تفکر مالی وتقویت روحیه کار تیمی، مشاغل گوناگون را به صورت بازی هایی برای بچه ها 3 تا 12 سال ایجاد نموده است.

در مجموعه کارالند کوشش شده تا با بهره گیری از تجهیزات و لوازم کاملا واقعی، مشاغل گوناگون را تا حد ممکن به واقعیت نزدیکتر نموده و بچه ها بتوانند در شرایط نزدیک به حقیقت با مشاغل گوناگون آشنا شوند.

اگر قصد عزیمت به مشهد را دارید پیشنهاد می کنیم که از استفاده از این مجموعه هیجان انگیز غافل نشوید

آدرس : مشهد - بلوار هفت تیر - طبقه سوم برج تجاری آرمیتاژ گلشن

www.karaland.ir

منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23572

به "مجموعه تفریحی آموزشی شهر مشاغل بچه ها کارالند مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تفریحی آموزشی شهر مشاغل بچه ها کارالند مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید