لالوویچ: میزبانی یک رویداد بزرگ کشتی جهان را به ایران می دهیم

به گزارش بانیما، در ادامه دیدارهای مسئولین ورزش کشورمان با مدیران IOC و روسای فدراسیونهای جهانی حاضر در لوزان سوئیس، سلطانی فر وزیر ورزش، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار و مصاحبه کردند.

لالوویچ: میزبانی یک رویداد بزرگ کشتی جهان را به ایران می دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کمیته ملی المپیک، در ابتدای این دیدار نناد لالوویچ ضمن خیر مقدم به مسئولین ورزش کشورمان گفت: در تهران هم یادآوری کرده بودم که کشتی برای شما مهم است و این را هم با تاکید می گویم که کشتی هم بدون ایران معنا ندارد نه اینکه این حرف من باشد تمام جهان به این مهم اذعان دارند که ایران مهد کشتی است و این جایگاه باید حفظ گردد.

وی در ادامه ابراز داشت: از حمایتهای مسئولین ورزش ایران از کشتی تشکر می کنم و امیدوارم این حمایت ها بیشتر گردد. همانگونه که اعتقاد داریم کشتی ایران بزرگ است حمایتهای ما هم از کشتی ایران باید بزرگ و گسترده باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم که کشتی ایران مصون از هر گونه اتفاق بدی به کار خود ادامه دهد. ما در کنار کشتی ایران بوده و خواهیم بود.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی با ابراز تاسف از اتفاقی که برای میزبانی جام جهانی افتاد گفت: ما تلاش بسیاری کردیم که تیمها در این رویداد شرکت کنند ولی بسیاری از دولتها به فدراسیونهای کشتی خود اجازه حضور در این مسابقات را ندادند و علی رغم اطمینان ما در خصوص امنیت در ایران و مسابقات، متاسفانه نتوانستیم کشورها را متقاعد کنیم ولی در اولین فرصت میزبانی یک رویداد بزرگ کشتی جهان به ایران داده خواهد شد.

لالوویچ در خاتمه ضمن تاکید مجدد در خصوص حمایتهای همه جانبه از کشتی ایران اضافه کرد: ایران مهد و قلب کشتی جهانست و اتحادیه جهانی از هر گونه اتفاقات ناخوشایند و بروز هر گونه مشکل برای کشتی ایران جلوگیری خواهد کرد.

در ادامه وزیر ورزش وش جوانان کشورمان ضمن تقدیر از لالوویچ و تشکر از حمایتهای همیشگی اتحادیه جهانی کشتی ابراز خرسندی کرد و گفت: آقای علیرضا دبیر بعنوان یک قهرمان مسئولیت این فدراسیون را با انگیزه و تلاش وقفه ناپذیری در دست دارد و ما هم حمایتهای های لازم را از وی و کشتی خواهیم داشت.

سلطانی فر با تاکید بر اهمیت کشتی در ایران اضافه کرد: در سال 2019 چهل خانه کشتی در ایران افتتاح کردیم و امیدواریم در سال 2020 این تعداد به 50 عدد افزایش یابد و در تلاشیم که این امکانات بیشتر در مناطق محروم احداث گردد تا استعدادها شناسایی شوند و به کشتی ایران و جهان خدمت کنیم.

در بخش دیگری از این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تقدیر و تشکر از رئیس اتحادیه جهانی کشتی از حمایتهای همه جانبه و نگاه مثبت رئیس اتحادیه جهانی کشتی تقدیر و تشکر کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7046

به "لالوویچ: میزبانی یک رویداد بزرگ کشتی جهان را به ایران می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالوویچ: میزبانی یک رویداد بزرگ کشتی جهان را به ایران می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید