قیمت تقریبی پیکاپ برقی تسلا معین شد

به گزارش بانیما، جزئیات جدیدی که از پیکاپ برقی تسلا منتشر شده قیمت و ظاهر دقیق تر این خودرو را به نمایش گذاشته است.

قیمت تقریبی پیکاپ برقی تسلا معین شد

خبرنگاران - روز گذشته ایلان ماسک در توئیتی نوشت: من در حال رانندگی با پیکاپ تسلا هستم؛ این خودرو بسیار عالی است.

به گزارش سایت digitaltrends؛ ایلان ماسک، رئیس تسلا، روز سه شنبه نمونه اولیه Cybertruck را آزمایش کرد. مدیرعامل تسلا این آنالیز را در حالی انجام داد که پیش بینی می شد پیکاپ آینده نگر تسلا تا سال 2023 به بازارهای جهانی عرضه نگردد. براساس گزارش ها، تاخیر در عرضه خودروی Cybertruck، به علت کمبود تراشه جهانی، تغییرات خودرو و مسائل کارخانه Giga Texas است.

به تازگی انجمن مالکان Cybertruck (به وسیله Electrek) ویدیوئی را منتشر کرد که نمونه اولیه Cybertruck نشان داده می شد. این ویدئو صدا ندارد، بنابراین هیچ راهی برای کشف اطلاعات دقیق دانستن وجود ندارد. این ویدئو تغییرات و طراحی خودروی پیکاپ برقی تسلا را از نزدیک نشان می دهد. طبق این ویدئو خودروی برقی تسلا شبیه یخچال استیل ضد زنگ است. بعلاوه فضای ذخیره سازی به خوبی نشان داده شده است. گفته شده، تغییرات خودروی برقی شامل حذف دستگیره های درب و دسترسی به وسیله تلفن هوشمند کنترل می گردد. افزون بر این به نظر می رسد پنجره خودروی برقی تازه تسلا بهبود یافته باشد.

توسعه دهندگان خودروی تازه تسلا می گویند: Cybertruck در مقایسه با خودرو های اسپرت عملکرد بهتری دارد. انتظار می رود این محصول در سه مدل عرضه و قیمتش بسته به ویژگی ها از 39900 دلار آغاز گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19136

به "قیمت تقریبی پیکاپ برقی تسلا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تقریبی پیکاپ برقی تسلا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید