مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تیر خلاص ویروس کرونا به بزرگ ترین دورهمی غولهای فناوری تا ادعای جدید ایالات متحده علیه هواوی

به گزارش بانیما، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تیر خلاص ویروس کرونا به بزرگ ترین دورهمی غولهای فناوری تا ادعای جدید ایالات متحده علیه هواوی

پس از آن که ستاره های دنیای فناوری یکی پس از دیگری زمین شطرنج مبارزه با ویروس کرونا را ترک کردند. انتها شاه مهره نیز کیش و مات قدرت این ویروس خطرناک شد و کنگره جهانی موبایل در کمال ناباوری لغو شد. خبری تلخ که نشان می دهد گاهی حتی غولهای فناوری نیز تسلیم یک ویروس می شوند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت های نوکیا و اچ دی ام جدیدترین شرکت هایی هستند که از کنگره جهانی موبایل 2020 کناره گیری نموده اند. این موضوع باعث می گردد تعداد شرکت های مشهوری که در این گردهمایی غایبند چشمگیر باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایالات متحده می گوید هواوی طی یک دهه اخیر در حال جاسوسی از پنلهای ایمنی مخابراتی طراحی شده برای اجرای قانون و نقض حریم خصوصی کاربران بوده است. این همان کاری است که ایالات متحده سالهاست از شرکت های فناوری می خواهد اجرا نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی خبرها حکایت از این دارد که قرار است خودرو جدید تسلا نسبت به خودروهای برقی پورشه و جنرال موتورز با هزینه باتری پایینی فراوری گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی می 10 و می 10 پرو شیائومی تا ساعاتی دیگر در چین معرفی می گردد. اما تا آخرین لحظات نیز بسیاری از اطلاعات درباره این گوشی مطرح می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7362

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تیر خلاص ویروس کرونا به بزرگ ترین دورهمی غولهای فناوری تا ادعای جدید ایالات متحده علیه هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تیر خلاص ویروس کرونا به بزرگ ترین دورهمی غولهای فناوری تا ادعای جدید ایالات متحده علیه هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید