قندون جهیزیه به جشنواره جهانی فیلم سنگاپور می رود

به گزارش بانیما، علی ملاقلی پور کارگردان فیلم سینمایی قندون جهیزیه درباره جضور در دومین جشنواره فیلمی که در سنگاپور برگزار می گردد به خبرنگاران گفت: پیش از پذیرفته شدن فیلم قندون جهیزیه در یکی از جشنواره های فیلم سنگاپور، قندون جهیزیه فرصت حضور در جشنواره ای در هند در تاریخ 15 بهمن را پیدا کرد.

قندون جهیزیه به جشنواره جهانی فیلم سنگاپور می رود

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

وی ادامه داد: به دنبال حضور در جشنواره های بین المللی قرار است در تاریخ 19 و 20 فروردین سال 1395 در جشنواره فیلم سنگاپور نمایش داده گردد. این جشنواره با موضوع تحلیل سینمای نقاط مختلف جهان در کشورهای مختلف جهان در موقعیت های مختلف زمانی برگزار می گردد.

به گفته وی، این جشنواره علاوه بر سنگاپور در کشورهایی چون اتریش، آمریکا، کانادا و هلند نیز برپا می گردد.

ملاقلی پور با اشاره به انجام مراحل تحقیق فیلمنامه قندون جهیزیه 2 بیان نمود: داستان فیلم در یک کارخانه قند می گذرد و داستان دو برادر است که می خواهند ازدواج نمایند و همسران آنها درگیر جور کردن جهیزیه هستند.

وی ادامه داد: برای درست از آب درآمدن قصه احتیاج به تحقیق درباره زندگی کارگری و معضلات مربوط به آن داشتم. در مراحل تحقیق قسمت دوم از فیلم قندون جهیزیه به این نتیجه رسیدم که بخشی از مسائل اجتماعی در طبقه ضعیف جامعه می گذرد و برای بیان این معضلات به داشتن یک قصه منسجم و دراماتیک احتیاج است که هم با مخاطب عام ارتباط برقرار کند و هم مسائل طبقه مورد بحث در فیلم را به درستی مورد آنالیز قرار دهد.

کارگردان فیلم قندون جهیزیه یادآور شد: تا زمانی که به فیلمنامه قابل قبول در بیان معضلات طبقه کارگری نرسم، سراغ فراوری نخواهم رفت چراکه اول باید فیلمنامه قابل دفاع از آب درآورم و بعد سراغ فراوری بروم.

ملاقلی پور در انتها گفت: مراحل انتهای تحقیق فیلم قندون جهیزیه 2 قبل از عید به انتها می رسد و پس از نگارش کامل فیلمنامه در صورت فراهم بودن شرایط، فراوری این فیلمنامه سینمایی را شروع می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4903

به "قندون جهیزیه به جشنواره جهانی فیلم سنگاپور می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قندون جهیزیه به جشنواره جهانی فیلم سنگاپور می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید