فوتبال دنیا، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا: طرفداران می خواستند تیم ملی به جام دنیای نرود!

به گزارش بانیما، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا ادعای عجیبی درباره ناکامی بزرگ تیم ملی این کشور در سال گذشته مطرح نموده است.

فوتبال دنیا، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا: طرفداران می خواستند تیم ملی به جام دنیای نرود!

به گزارش خبرنگاران، کارلو تاوکیو، رئیس سابق فدارسیون فوتبال ایتالیا مدعی شد نرسیدن تیم ملی این کشور به جام جهانی 2018، خیلی از فوتبال دوستان ایتالیایی را خوشحال نموده و در واقع همان چیزی بود که امیدوار بودند رخ دهد.

تاوکیوی 60 ساله که خیلی ها نرفتن ایتالیا به جام جهانی بعد از 60 سال را زیر سر او می دانند – به خاطر انتخاب جامپیرو ونتورا به عنوان سرمربی آتزوری – و او را به خاطر تعلل در کناره گیری از سمتش به شدت مورد انقاد قرار دادند، به رادیو اسپورتیوای برزیل گفت: ناکامی ما در صعود به جام جهانی به من ضربه بزرگی زد اما من مطمئنم که در آن شب بازی مان مان مقابل سوئد در سن سیرو خیلی ها در استادیوم بودند که امید داشتند آتزوری به جام جهانی نرود چون این تنها راهی بود که می توانستند مرا از فدراسیون بیرون بیندازند.

تاوکیو اضافه نمود: تیم ملی اول از همه با آنهایی آغاز می گردد که در ترکیب این تیم قرار می گیرند. در حال حاضر هم وضعیت تیم ما تعریف چندانی ندارد اما خب روبرتو مانچینی سرمربی فوق العاده ای است. با این حال شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک شبه آغاز به کسب پیروزی کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 502

به "فوتبال دنیا، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا: طرفداران می خواستند تیم ملی به جام دنیای نرود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایتالیا: طرفداران می خواستند تیم ملی به جام دنیای نرود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید