فداکاری برای نجات بچه فیل ، مرگ دردناک شش فیل در تایلند

به گزارش بانیما، شش فیل وحشی که برای نجات جان یکدیگر در آبشاری در یکی از پارک های ملی تایلند کوشش می کردند، جان خود را از دست دادند.

فداکاری برای نجات بچه فیل ، مرگ دردناک شش فیل در تایلند

با تور ارزان تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این اتفاق روز شنبه در آبشار هیو ناروک در پارک ملی کائو یای در استان ناکن راچاسیمای تایلند و پس از آن رخ داد که یک بچه فیل در آبشار گرفتار آمد. همزمان هفت فیل دیگر برای نجات جان حیوان دست به کار شدند و پنج فیل در کوشش برای بیرون کشیدن بچه فیل جان خود را از دست دادند اما ماموران توانستند جان دو حیوان را نجات دهند.

پس از این اتفاق دردناک، مقام های رسمی استان ناک راچاسیما محوطه ورود به آبشار هیو ناروک را موقت بستند. گفته می گردد سقوط فیل های وحشی در آبشار و مرگ این حیوان های غول پیکر رویدادی معمول و پرتکرار است. واراووت سیلپا-آرچا، وزیر منابع ملی و محیط زیست تایلند در این باره گفت: ما بارها شاهد رویدادهای مشابه در منطقه بوده ایم.

پارک ملی کائو یای در شمال شرقی تایلند با جنگل های انبوه و چمنزارهای گسترده دو هزار کیلومترمربع مساحت دارد و حدود 300 فیل وحشی در آن زندگی می نمایند. این پارک زیستگاه انواع گونه های جانوری از جمله خرس و گیبون (میمون دست دراز) و مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4909

به "فداکاری برای نجات بچه فیل ، مرگ دردناک شش فیل در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فداکاری برای نجات بچه فیل ، مرگ دردناک شش فیل در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید