شیب تند کاهش قیمت در بازار خودرو ، ریزش 2 تا 8 میلیونی نرخ خودروها

به گزارش بانیما، بازار خودرو برای چتدمین روز متوالی با ریزش قیمت ها روبرو بود به طوری که بعضی خودروها به رغم کاهش قیمت در روزهای ابتدایی هفته حتی کاهشی در محدوده 5 میلیون تومان را تجربه کردند.

شیب تند کاهش قیمت در بازار خودرو ، ریزش 2 تا 8 میلیونی نرخ خودروها

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی بروشور a5 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، سمن ال ایکس امروز با ماهش سه میلیون تومانی قیمت با بهایی معادل 97 میلیون تومان فایل شد . میزان کلهش قیمت در بعضی مدل های پرطرفدارتر خودرو نظریر دنا بیشتر بود .از روز یکشنبه گذشته قیمت این خودرو نیز در حال کاهش است به طوری که دنا تیپ ا امروز با کاهش 5 میلیون تومانی به قیمت 139 میلیون تومان رسیده است و سایر انواع مدل های این خودرو نیز کاهش قیمت چند میلیونی را تجربه نموده اند.

قیمت پژو 2008 از دوشنبه گذشته تا امروز 8 میلیون تومان کاهش یافته است و قیمت این خودرو به قیمت 425 میلیون تومان رسیده است.این خودرو در مدت زمانی بسیار کوتاه افزایشی برابر با 30 میلیون تومان را تجربه نموده است.

انواع دیگر مدل های خودرو این کمپانی نیز کاهش قیمت را تجربه نموده اند به عنوان مثال خودروهای پژو 206 تیپ 2 فول، پژو 207 دنده ای و پژو پارس اتوماتیک به ترتیب 2، 2.5 و 2 میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند.

سایر خودروهای بازار مثل کیا سراتو مونتاژ و سیتروئن تیپ یک نیز از این کاهش قیمت ها در امان نبوده اند و این خودروها به ترتیب از روز دوشنبه گذشته 4 و 5 میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند و به قیمت های 388 و 445 میلیون تومان رسیده اند.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7162

به "شیب تند کاهش قیمت در بازار خودرو ، ریزش 2 تا 8 میلیونی نرخ خودروها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیب تند کاهش قیمت در بازار خودرو ، ریزش 2 تا 8 میلیونی نرخ خودروها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید