آغاز به کار گالاکسی جیلی

به گزارش بانیما، گروه خودروسازی جیلی با ایجاد یک زیرمجموعه تازه میخواهد مدل های الکتریکی و هیبرید- الکتریکی لوکس به بازار عرضه کند. نام این زیرمجموعه تازه گالاکسی است و قرار است در دو سال آینده هفت مدل فراوری کند. چهار مدل گالاکسی هیبرید- الکتریکی و سه مدل کاملا الکتریکی خواهد بود.

آغاز به کار گالاکسی جیلی

به گزارش دنیای اقتصاد، اولین مدل که یک شاسی بلند هیبرید- الکتریکی است L 7 نام دارد و در بهار آینده به بازار می آید. مدل دوم هم که تابستان آینده در چین فروخته خواهد شد، یک سدان هیبرید- الکتریکی به نام L 8 است.

جیلی اطلاعات زیادی درباره مدل های گالاکسی منتشر ننموده، اما با توجه به مدل های هیبرید- الکتریکی موجود کارخانه پیش بینی می گردد حداکثر سرعت این خودرو ها 200 کیلومتر در ساعت باشد و با باتری شارژشده و باک پر بتوانند تا 1370 کیلومتر حرکت نمایند.

جیلی در حال حاضر خودرو های الکتریکی خود را تحت دو زیرمجموعه به نام های جئومتری و زیکر می فروشد. محصولات جئومتری مقرون به صرفه و مدل های زیکر لوکس هستند.

جیلی بعلاوه زیرمجموعه دیگری به نام لینک اند کو دارد که این شرکت هم خودرو های هیبرید- الکتریکی می سازد. ولوو و پل استار، دو خودروساز سوئدی که خودرو های الکتریکی می سازند، هم زیرمجموعه جیلی هستند و این شرکت برای ساخت خودرو های الکتریکی اسمارت با بنز همکاری می نماید.

جیلی بعلاوه مالک کارخانه لوتوس است که به تازگی اولین شاسی بلند الکتریکی خود را به بازار عرضه نموده است. شرکتی که تاکسی های الکتریکی شهر لندن را می سازد هم زیرمجموعه این خودروساز چینی است. گروه خودروسازی جیلی می گوید در سال گذشته میلادی بیش از دومیلیون و 300هزار دستگاه خودرو فروخت که حدود یک سوم آن الکتریکی یا هیبرید- الکتریکی بود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22273

به "آغاز به کار گالاکسی جیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار گالاکسی جیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید