با جاذبه های شهر گوانجو یکجا آشنا شوید

به گزارش بانیما، شهر گوانجو (Guangzhou) پر از جاذبه برای بازدید می‌باشد و یکی از قطب‌های اقتصادی جنوب کشور چین بوده که  هوای شرجی داشته که برگزاری نمایشگاه بین‌المللی در آن باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

با جاذبه های شهر گوانجو یکجا آشنا شوید

نمایشگاه گوانجو 2020 به صورت بهاره و پاییزه برگزار خواهد شد که جامع‌ترین نمایشگاه تجاری چین است. نمایشگاه صادرات و واردات چین، مهم‌ترین نمایشگاه چین، در بهار و پاییز هر سال در گوانجو برگزار می‌گردد که به کانتون فیر نیز مشهور است و بزرگترین نمایشگاه تجاری چین بوده که کاملترین مجموعه صنایع و کالاها را دارد.

کوه‌های ابرهای سفید، پارک جنگلی ملی Nanling از جاذبه‌های طبیعی این شهر هستند.

سالن یادبود Sun Yat-sen، مسجد Huaisheng، آکادمی The Chen Clan، کلیسای جامع Sacred Heart، معبد Six Banyan Trees از جاذبه‌های باستانی این شهر در کشور چین هستند.

برج کانتون، خانه اپرای گوانجو، موزه ایالتی Guangdong، جزیره Shamian از جاذبه‌های مدرن شهر گوانجو هستند که در تور گوانجو این شهر حتما از آنها دیدن نمایید.

پارک Yuexiu، کشتی کروز شبانه در رودخانه مروارید، باغ وحش Guangzhou، مجموعه تفریحی چیملانگ از جاذبه‌های طبیعی این شهر هستند.

dim sum و سوپ از معروف‌ترین غذاهای شهر گوانجو هستند و بهترین سوغاتی‌ها و محصولات محلی گوانجو، قلاب دوزی چین، مجسمه و جواهرات یشمی، Wang Lao Ji و وسایل الکترونیکی و لباس هستند.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6378

به "با جاذبه های شهر گوانجو یکجا آشنا شوید" امتیاز دهید

2 کاربر به "با جاذبه های شهر گوانجو یکجا آشنا شوید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با جاذبه های شهر گوانجو یکجا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید