شناسایی و رسیدگی به تخلفات پروژه های بزرگ مقیاس در دستور شورای شهر تهران

به گزارش بانیما، رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از ورود جدی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به شناسایی و آنالیز تخلفات ساختمانی سطح شهر تهران بخصوص تخلفات پروژه های بزرگ مقیاس از جمله پاساژها و مال های شهر تهران اطلاع داد.

شناسایی و رسیدگی به تخلفات پروژه های بزرگ مقیاس در دستور شورای شهر تهران

محمد سالاری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه تخلفات ساختمانی در سطح مناطق 22 گانه روند کاهشی نداشته است، گفت: متاسفانه علی رغم ابلاغ طرح تفصیلی شهر تهران ما همچنان شاهد افزایش تخلفات ساختمانی در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران بودیم و هستیم که قسمت عمده این تخلفات هم مربوط به پروژه های تجاری و پاساژ ها و مال ها است.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرداری ها برای مقابله با تخلفات ساختمانی بخصوص در پروژه های اداری و تجاری که درآمدزایی بیشتری برای آن ها دارد اهتمام جدی ندارند و بعضا همکاری لازم هم برای ورود به این تخلفات صورت نمی گیرد. لذا کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بصورت جدی نسبت به شناسایی و آنالیز تخلفات ساختمانی اقدام و در راستای رسیدگی به آن ها تصمیم گیری می نماید.

سالاری اضافه نمود: قطعا در این فرایند متخلفینی که در بروز و ظهور این تخلفات ساختمانی نقش دارند و از انجام وظایف و اختیارات قانونی خود برای جلوگیری تخلفات سر باز می زنند، به شهرداری تهران، نهادهای نظارتی و هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان شهرداری تهران معرفی خواهند شد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 187

به "شناسایی و رسیدگی به تخلفات پروژه های بزرگ مقیاس در دستور شورای شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی و رسیدگی به تخلفات پروژه های بزرگ مقیاس در دستور شورای شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید