سفری دو روزه و کاوش غارهایی در دل ویتنام

به گزارش بانیما، غارهایی دیدنی که مسافران کاشفان اولیه آن خواهند بود، این ها ممکن است از غار خفاش ها هم جذاب تر باشند .

سفری دو روزه و کاوش غارهایی در دل ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

غارها یکی از جاذبه های طبیعی هستند که هنوز برخلاف مقاصد اصلی گردشگری، جذاب و اسرار آمیز باقی مانده اند و با وجود اینکه غارهای بسیاری در این کره خاکی می توان یافت ، هنوز هم تعداد بسیار زیادی از آنها کشف نشده باقی مانده است ، اما ویتنام دو غار دیگر را بر روی نقشه قرار داده است و برای اولین بار اجازه داده تا کمپانی مسافرتی Oxalis تورهایی برای غارهای Hang Va و Hang Nuoc Nut اجرا نماید.

بازدیدنمایندگان نه تنها غارهایی که قبلا دیده نشده را کاوش می نمایند بلکه این سفر 2 روز کامل زمان خواهد برد . شما از میان جنگل ها ، کوه ها و رودخانه ای که به غارها می رسد، عبور می کنید و یک شب را در چادر می گذرانید . برخی از کاوشگران اذعان داشته اند که طاقدیس ها و ناودیس های غار Va حتی زیباتر و خارق العاده تر از غار Son Doong هستند .

طبق سایت دولت ویتنام این جهت جدید بعد از اجازه مقامات ویتنامی برای گشایش بخشی از غارهای معروف Phong Nha - Ke بعد از 16 سال که از کشف آن توسط افراد محلی می گذرد ، باز شده است . اگر مایل به بازدید آنها هستید، سریعتر اقدام کنید، چرا که این تور تنها 3 یا 4 بار در هر هفته اجرا می گردد و حداکثر تعداد افراد شرکت نماینده 8 نفر در هر تور می باشد.

منبع : Travelandleisure

منبع: الی گشت
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4983

به "سفری دو روزه و کاوش غارهایی در دل ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری دو روزه و کاوش غارهایی در دل ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید