سایچان خیره کننده: کشف زیبایی های چین

به گزارش بانیما، سیچوان (四川) - "چین چین". این استان به مراتب وسیع غرب از همه چیز است که گردشگران را به خاورمیانه می کشاند. غذاهای آتشین، پانداهای خواب آلود، مجموعه ای متنوع از فرهنگ های باستانی و مناظر طبیعی وحشی، فقط یک تعداد انگشت شماری از جاذبه های سیکوان است.

در سال 2018، دلایل فراوانی برای سفر به سرزمین های چهار (四) رودخانه (川) وجود دارد. پایتخت سیچوان به یک شهر خنک و مدرن پر از طراحی و هنر جالبی تبدیل شده است، خطوط جدید راه آهن به دورترین مسیرهای داخلی استان رسیده است، از جمله خط "سقف جهان" که مسافران را به تبت می رساند و یکی از مهمترین پارک های ملی چین به دلیل زلزله ویرانگر بهبود یافته است.

سایچان خیره کننده: کشف زیبایی های چین

بنابراین، طعم و مزه خود را برای یک سوزنخورد فلفل قرمز آماده کنید، زیرا اکنون زمان دیدن بیشتر چینی های استان های چین است.

چنگدو، یک شهر باستانی و مدرن است

مرکز شهرستان چنگدو مرکز یکی از چهار غذاهای منطقه ای بهترین و شناخته شده در چین است، شامل ادویه جات ترشی جات درشت و فلفل صورت بیحس کننده است. این احتمالا همچنین توضیح می دهد که اجرای مشهور آتش بازی و تغییر چهره شهر، به نوعی بیان تجربیات ناهار خوری گرم در سراسر استان است.

اما فراتر از معابد باستانی چنگدو و تاهوها چندین ساله، فرهنگ عجیب و غریب تنها در میان مسافران شناخته شده است: هتل های طراحی شیک، باشگاه های داغ و خلاقانه های خلاقانه و موزه های هنری که از آثار تخیلی گذشته گذشته سیهوان به معاصر می گذرد فضاهای هنرمندان محلی و ملی.

بازدید از پانداها در جنگل های سیچوان

پایگاه تحقیقاتی پرورش غول پاندا چنگدو - یک تلاش برای حفاظت از محیط زیست که هدف آن نهایتا سرنگ زدن بامبو است - بدون شک بهترین مکان در جهان است تا با پاندا نزدیک و شخصی شود، اما این تنها گزینه سیچوان نیست. در بیرون از شهر یان ، در 150 کیلومتری غرب چنگدو، پایگاه Bifengxia پاندا فضای طبیعی تر را حفظ می کند - در اینجا شما می توانید یک دره جنگل، آبشارهای گذشته و حوض های فرهنگی را ببینید، گروه کوچکی از پانداها را در میان لذت بخش ببینید تنظیمات جنگلی معمولی از مرکزی و جنوبی سیچوان.

به کوه های سیچوان

به شمال و غرب سیچوان بیشتر فشار می آورید و دشت های پایین زمین حوضه چنگدو به پائین تپه های افقی تبت می رسند. پارک های ملی برجسته ترین مناطق در اینجا، با برجسته Jiuzhaigou پارک ملی Lake Lakes و آبشارهای گسترده ای دوباره به گردشگران در تعداد محدود بعد از زمین لرزه 2017 از طریق شمال سیچوان باز و چند ماه بسته پارک.

علاوه بر غرب، دره های بی سر و صدا در پارک ملی کوه چهار خواهر به بازدیدکنندگان فرصتی برای پیاده روی در مسیرهای بدون سرپوشیده در زیر سایه چهار قله بلند برپاست که توسط یخچال های طبیعی و دریاچه های دور افتاده است.

در جنوب غربی این استان، Yading Nature Reserve به عنوان نوعی از Shangri-la روزهای اخیر تجسم شده است که ترکیبی از معابد و فرهنگ های تبتی و مسیرهای پیاده روی یک تا چهار روزه را با طبیعت بی نظیری که عمدتا در معرض توسعه مدرن نیست.

بررسی فرهنگ تبت در خم

یک خط جدید خط تبت-سیچوان، چنگدو را با لهاسا در تنها 15 ساعت در زمانی که در سال 2025 باز می شود ، اتصال می دهد. مسافران که نمی خواهند با مجوز و آژانس های مسافرتی محدودیت (و هزینه) بازدید از منطقه خودمختار تبت داشته باشند، باید یک نزدیک به سیچوان غربی ، که تقریبا با خم، یکی از سه استان سنتی تاریخی و فرهنگی تبت است، نزدیک است.

این منطقه به خانه صومعه صدها ساله و چاپخانه ای در شهر دژ می پردازد. برخی 40،000 راهبان در صدا زندگی می کنند Larung گار بودایی آکادمی و یکی دیگر از 10،000 راهبان و راهبه ها پاسخ Yarchen گار بودایی آکادمی خانه. شهرهای صومعه کوهستانی مانند لنگمیوس و گارس به همان اندازه برای یادگیری درباره فرهنگ و مذهب تبت و یا صرفا کاوش در تپه های اطراف مناسب هستند. برای سرگردان کردن آزادانه از طریق مناطق فرهنگی تبت، سیچوان یکی از بهترین انتخاب ها در تمام چین است.

سایت های مقدس حوضه چنگدو

چندین سایت مذهبی در نزدیکی چنگدو فرصتی برای فرار از شلوغی شهر و نگاهی اجمالی به تاریخ گوناگون چین دارد. لو شان خانه بزرگ و بزرگ بودا 71 متر بلند است، به منظور تسخیر آب های در حال چرخش از سه رودخانه قدرتمند که در اینجا هموار می شوند، به صورت صخره ای حک شده است. این منطقه زائران را از سراسر کشور جذب می کند تا از این سرزمین و قایق در این بودا قدرتمند شگفت زده شود.

دیگران به امی شان سر می زنند ، از طریق مسیرهای بی سر و پا (یا سوار ماشین های سریع) که باد معابد معابد قرن نهم را تا 3099 متر ارتفاع جیندینگ بالا می برد. به اندازه کافی بلند شوید و بتوانید پدیده طلوع خورشید را که به عنوان «هاله بودا» شناخته می شود مشاهده کنید - نور افزایش یافته که ابرها را منعکس می کند تا ظاهر عرفانی انسان ها را از طریق آسمان پرتاب کند.

برجسته Taoist از سیچوان Qingcheng شان است . این مجموعه کوهستانی از معابد باستانی و جنگل های مه آلود به عنوان محل تولد این مذهب سنتی چینی شناخته شده است، که زائران برای بیش از 2000 سال اقامت کرده اند تا روزهای زندگی خود را در صومعه ها صرف کنند و به زیبایی منطقه احترام بگذارند.

شهرهای رودخانه باستان

شهر های رودخانه ای تاریخی سیچوان مکان هایی عالی برای کم کردن سرعت و آرامش هستند. اغلب در مسیر "جاده اسب سواری چای"، یک مسیر تجاری تاریخی بین تبت و سیچوان (که بعضی اوقات به عنوان جاده ابریشم جنوب شناخته می شود) یافت می شود، این مکان های بازپرداخت ترکیبی زیبا از تفریحات کوچک شهر، معماری تاریخی و حومه شهر بوکولی است.

خطوط دریایی و شبکه ای از مسیرهای پیاده روی لذت بخش Liujiang توصیه می شود. مهمانخانه های بوتیک و معماری چینگ ترمیم شده، به علاوه ارتباط های تاریخی با رومانتیک سه امپراطوری (یکی از مهمترین ساها ادبی چین)، Langzhong را فرار می کند. و سهولت دسترسی در یک اتوبوس سریع مستقیم از چنگدو، باعث می شود پینگل ساده ترین روستا برای رسیدن به آن باشد. مهم نیست که شما انتخاب کنید، آنها همه گزینه های عالی است که در آن پس از کشف یکی از مجموعه های مختلف از تجارب چین در سراسر سیچوان، از بین بردن.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6

به "سایچان خیره کننده: کشف زیبایی های چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایچان خیره کننده: کشف زیبایی های چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید