رویداد ویژه بانوان در سال جدید، ‬شکوفایی ورزش های تفریحی و رقابتی

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، نوید آرازشی با اشاره به برنامه هایی که این سازمان برای سال جدید در نظر گرفته است، گفت: در سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی تصمیمات به صورت گروهی با پیشنهادات ارزشمند مسئولین انجمن ها و کمیته های ملی این سازمان گرفته می گردد و برای برنامه ریزی سال 1400 از دی ماه 99 جلسات حضوری و بر خط به همین دلیل برگزار شده است تا برنامه ای قابل قبول با امکان دست یابی به اهداف برنامه ریزی گردد طی آنالیز های اجرا شده در سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی اولویت اقشار در بالاترین سطح خود به دانش آموزان، دانشجویان و زنان و خانواده اختصاص دارد که اولویت های اقشار در رویدادهای سازمانی را معین می نماید.

رویداد ویژه بانوان در سال جدید، ‬شکوفایی ورزش های تفریحی و رقابتی

وی ادامه داد: با استفاده از استراتژی 20 / 80 برای برنامه عملیاتی و جذاب در سال 1400 سازمان ورزش های تفریح و رقابتی در نظر دارد علاوه بر رویدادها و جشنواره ها که به صورت معمول توسط انجمن ها، کمیته ها و گروه ها برگزار می گردد با تمرکز اصلی بر چهار انجمن پیاده روی، مینی فوتبال، ورزش های الکترونیک و داژبال برنامه های جذاب ملی را پیشنهاد و راهبری کند.

آرازشی در ادامه گفت: در این راستا از حمایت های مادی و معنوی فدراسیون ورزش های همگانی و ریاست محترم این فدراسیون آقای دکتر ملایی بهره خواهیم برد. در این استراتژی نگاه تخصصی به رشته ها صورت گرفته است و رویدادها با دو رویکرد ادامه مواجهه با شرایط کرونا به صورت مجازی و سرانجام یافتن آن با رویکرد حضوری برنامه ریزی شده است.

آرازشی اضافه کرد: رویدادهایی چون بهار تندرستی با تمرکز بر انجمن پیاده روی و لیگ مینی فوتبال 1400 از رویدادهای اصلی در سال 1400 خواهند بود و با توجه به نتایج طرح ملی نشاط با رویکرد ترکیب ورزش های الکترونیک و فعالیت بدنی که در حال برگزاری است تصمیم گیری های جدید و نو برای برگزاری این طرح در پاییز 1400 اتخاذ خواهد شد، با کوشش های انجمن داژبال و ثبت سبک جدید وسطی رویدادی مختص بانوان در سال 1400 پیش بینی شده است که می تواند جذابیت های ویژه ای در بخش بانوان ایجاد کند.

وی ادامه داد: در سطوح بعدی اولویت ها و سهم سازمانی رشته های جذاب سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی؛ فریزبی، ورزش در طبیعت، ورزش روزانه قرار دارند که با برگزاری رقابت ها و جشنواره های تخصصی خود می توانند تاثیر به سزایی بر دست یابی به اهداف سازمانی داشته باشند که جذب حداکثری به فعالیت های ورزشی مستمر است. لیگ دیسک طلایی، جشنواره دوستی با طبیعت و ورزش گروهی زیر آسمان خدا عناوین پیشنهادی این رویدادها خواهند بود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: انجمن بازی های فکری و گردشگری ورزشی نیز برنامه های جذابی برای سال 1400 پیش بینی نموده اند که سهم مهمی در سازمان ایفا می نماید، انجمن بازی های فکری با فعالسازی سه گروه جدید بازی های رومیزی و اول شخص، گروه پازلی و گروه اتاق فرار گام بلندی را در سال 99 برداشت تا با برگزاری رویدادهای جذاب و نوین در 1400 سیل مخاطبان خاص را جذب بازی های فکری کند. برگزاری تورهای جذاب ورزشی از دیگر برنامه های سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی است که در سال 1400 با کوشش های انجمن گردشگری ورزشی رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: در کمیته ثبت رکورد در سال 1400 برنامه ریزی بر برگزاری رکوردهای جمعیتی است، برای این رویکرد هسته های جمعیتی با توجه به توسعه ورزش همگانی و دعوت به ورزش به صورت گروهی رکوردهای خود را ثبت می نمایند، جشنواره رکورد گروهی کشوری ایران یکی از رویدادهای این کمیته خواهد بود. انجمن طناب زنی با برگزاری یک رویداد مختص بانوان در سال 1400 با عنوان طناب زنان ایران رشته خود را ترویج و توسعه خواهد داد.

سرپرست سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی گفت: دیگر انجمن ها و کمیته های سازمان با برگزاری یک جشنواره ملی در تابستان 1400 می توانند اتفاقات بزرگی را علاوه بر رویدادهای خود رقم بزنند و رشته های رقابتی المپیاد سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی را شکل خواهند داد که برای دو شرایط آنلاین و حضوری برنامه ریزی شده است.

آرازشی در سرانجام بیان داشت: در سال 1399 شاهد کوشش های ارزشمند مسئولین انجمن ها، کمیته ها و گروه های سازمانی بودیم که پا با پای برنامه ریزی های فدراسیون همسو با سازمان کوشش کردند که جا دارد به نوبه خودم و به عنوان عضو کوچکی از این سازمان تاثیرگذار از تمام عزیزان و خانواده سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی کمال تشکر را داشته باشم، به همین دلیل هیات های استانی نیز با کوشش های بی بدیل خود شگفتی آفریدند و در برگزاری رویدادهای سازمانی و ملی همراه و یاور ما بودند که به گرمی دست عزیزان و سفیران زحمت کش عرصه ورزش همگانی را به پاس کوشش هایشان می فشارم و امیدوارم خدمتگذار خوبی برای مردم عزیز کشورمان باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14911

به "رویداد ویژه بانوان در سال جدید، ‬شکوفایی ورزش های تفریحی و رقابتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ویژه بانوان در سال جدید، ‬شکوفایی ورزش های تفریحی و رقابتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید