روایت دستگیری ادمین کانال داعش در ایران

به گزارش بانیما، مار و پله؛ جدید ترین کتاب انتشارات شهید کاظمی با موضوع داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران منتشر شد.

روایت دستگیری ادمین کانال داعش در ایران

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، تا حالا کتاب های متنوعی درباره اعضای گروهک داعش نوشته شده؛ ولی هیچ کس از ادمین کانال های داعش که در ایران فعالیت می کرد، خبری ندارد. کسی نمی داند این ادمین می تواند یک زن بیست و چند ساله باشد، زنی که مادر دو سه تا بچه قد و نیم قد است. زنی که با دو بچه راهی افغانستان شده، مدتی آنجا زندگی نموده و بعد دست بچه هایش را گرفته و از سرزمین داعش فرار نموده و برگشته است به ایران.

زنی ریزنقش با قد کوتاه زنی که می تواند در یکی از استان های شرقی، غربی یا جنوب شرقی کشور سکونت داشته باشد.

مار و پله کتاب جدید نشر شهید کاظمی، روایت جذابی از زندگی خانم ادمین است، عنصر پیوستی گروهک داعش! زنی که از صحنه های دلخراش کشتار داعش، لذت می برد و فکر می نماید دیدن اجرای حکم دین، خوب است.

زنی که وقتی دستگیر می گردد، اعترافات جالبی درباره امیران داعش مطرح می نماید.

این کتاب را بخوانید و ببینید داعشی ها به چه چیز هایی فکر می نمایند و چه چیز هایی برای شان ارزش دارد.

برشی از کتاب:

همواره از بازی مار و پله متنفر بودم؛ از نیش خوردن و سقوط و برگشتن به نقطه اول بدم می آید. از عصر روز اول دردسر های من آغاز می گردد. همواره جرقه دعوا را عالیه می زند. سودابه از مسجد می آید و با کنایه حرف می زند، فکر می نماید من چیزی به بازجو گفتم که 40 روز بازداشت بوده.

رگبار حرف های سودابه اعصابم را خرد می نماید. به ده نفر قول دادهم که شکیبا باشم؛ از قاضی و بازجو تا سیمین و مادرم و...، ولی مگر حرف های بی ربط سودابه می گذارد آدم زبانش را در دهانش نگه دارد! همه توی هال نشسته ایم.

ادریس سرش را روی پایم گذاشته و خوابیده، خدیجه هم لم داده و تیزی آرنجش توی پایم فرو می رود.

مار و پله؛ جدید ترین کتاب انتشارات شهید کاظمی با موضوع داستان امنیتی بر اساس زندگی ادمین کانال داعش در ایران در قطع رقعی و 404 صفحه به قلم فائقه میرصمدی روانه بازار شد.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب می توانند بعد از انتشار به وسیله سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (nashreshahidkazemi.com) من و کتاب (manvaketab.ir) و یا به وسیله ارسال نام کتاب به سامانه پیغام کوتاه 3000141441 کتاب را با پست رایگان دریافت نمایید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7063

به "روایت دستگیری ادمین کانال داعش در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت دستگیری ادمین کانال داعش در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید