رسانه ها نقد منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، رضا گروسی روز شنبه درجمع رسانه های گروهی استان که به مناسبت روز خبرنگار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران قشر زحمت کش جامعه محسوب می شوند که با همه کاستی ها و کمبودها توانسته اند به وظیفه خود در امر اطلاع رسانی اقدام کنند.

رسانه ها نقد منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند

وی افزود: رعایت انصاف و نقد منصفانه باید از ویژگی های خبرنگاران باشد و سرلوحه کارشان قرار گیرد.

گروسی در ادامه در خصوص سوال خبرنگاران در مورد مشکل زمین های اوقافی الوند بیان کرد:دراین خصوص گامهای خوبی برداشته شده و پرونده در حوزه حقوقی دستگاه قضایی در حال رسیدگی است همچنین درموضوع اراضی نیز جلساتی برگزار شده تا سهم اداره اوقاف از داشته ها پرداخت یا به صورت تهاتر توافق شده و سند شش دانگ به مالکین داده شود.

وی درخصوص حل مشکل ایمن سازی کانال مادر در ضلع شمالی محمدیه و مهرگان نیز گفت: پیگیر این موضوع هستیم و آن را از تعهدات مدیریت شهری محمدیه وهمچنین راه و شهرسازی می دانیم که بایستی به آن عمل کنند.

فرماندار شهرستان البرز یادآورشد: احترام به قانون و تبعیت از آن موجب حل تمام مشکلات و گره ها خواهد شد و همه باید به قانون عمل کنیم.

وی در مورد شرکت شهرک صنعتی البرز نیز اظهار کرد: متاسفانه این مشکل چهل سال است که حل نشده اما مصمم هستیم آن را در دستور کار قرار دهیم و از رسانه ها گلایه داریم چرا برخی از خبرنگاران درگذشته به مشکلات آن ورود نکردند و قلمی نزدند ولی حالا به یک باره همه به فکر تهیه گزارش و خبر در این خصوص افتاده اند.

فرماندار شهرستان البرز به عملکرد شوراها شهرستان اشاره کرد وگفت: قبول داریم نسبت به گذشته در بین شوراهای شهرهای شهرستان چالش هایی وجود دارد ولی خوشبختانه شورای شهر بیدستان بسیار مطلوب عمل کرده و شاهد انسجام واتحاد و یکپارچگی در تصمیم گیری ها در اداره این شهر هستیم.

وی همچنین در زمینه ثبت نام دانش ِآموزان در ناحیه شهری مهرگان تصریح کرد: خوشبختانه در مهرگان مشکل فضای آموزشی نداریم و تمام تدابیر برای استقرار جمعیت بیشتر اتخاذ شده تا با مشکل کمبود فضا و کلاس مواجه نشویم و امیدواریم سه مدرسه نیز در سال تحصیلی جدید به مدارس مهرگان اضافه شود.

گروسی ایجا د نشاط اجتماعی را یکی از جدی ترین و اصلی ترین و ظایف شهرداری ها برشمرد و افزود: شهرداری بایست برای تقویت برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود و پویایی و نشاط جامعه گام بردارند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران فعال این شهرستان تجلیل شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 70

به "رسانه ها نقد منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها نقد منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید