در سفر دبیرکل ناتو به کویت چه گذشت؟

به گزارش بانیما، ایسنا نوشت:دبیر کل ناتو اظهار کرد، این ائتلاف به دنبال افزایش همکاری خود با اعضای شورای همکاری خلیج فارس است.

در سفر دبیرکل ناتو به کویت چه گذشت؟

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، ینس استولتنبرگ، دبیر کل ائتلاف نظامی ناتو این اظهارات را در جریان مراسم پانزدهمین سالگرد تاسیس ابتکار عمل همکاری استانبول در کویت بیان کرد.

به گفته استولتنبرگ، ناتو در طول 70 سالی که از تاسیسش می گذرد، هرگز تجربه یک چنین محیط امنیتی پیچیده ای مثل چیزی که امروز دیده می گردد را نداشته است.

او ادامه داد: ما باید امنیت خود را حفظ نموده و برای پاسخ به تهدیدهایی که از سمت زمین، دریا، هوا و فضا و همینطور اینترنت به وجود می آیند آماده و چابک باشیم.

استولتنبرگ با تاکید بر لزوم نشان دادن یک پاسخ هماهنگ قدرتمندتر به تروریسم، بیان کرد، ناتو در حال همکاری با شرکایش در عراق است تا به نیروهای نظامی این کشور چگونگی جنگیدن را آموزش دهد.

او همچنین از افزایش همکاری های این ائتلاف با عربستان و عمان به منظور افزایش ثبات و امنیت در منطقه حمایت کرد.

از سوی دیگر شیخ ثامر العلی الصباح، رئیس دستگاه امنیت ملی کویت نیز گفت، این کشور به دنبال تقویت روابطش با شورای همکاری خلیج فارس و ناتو است.

او اظهار کرد، مرکز ناتو در کویت پذیرای بیش از 200 مربی نظامی بوده و از سال 2006 تا کنون بیش از 24 دوره آموزشی را برگزار نموده است.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6597

به "در سفر دبیرکل ناتو به کویت چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر دبیرکل ناتو به کویت چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید