درهای گالری های آلمان به روی علاقه مندان باز می گردد

به گزارش بانیما، همچنان که بعضی از گالری های کوچک اتریش کارشان را از هفته گذشته شروع کردند، بسیاری از گالری های هنری آلمان نیز از بازگشایی در بیستم آوریل خبر دادند.

درهای گالری های آلمان به روی علاقه مندان باز می گردد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آرت نت نیوز، آنگلا مرکل چندی پیش در جریان کنفرانس خبری اعلام نمود کسب و کارهای غیرضروری با فضای کمتر از 800 متر مربع می توانند با رعایت اقدامات پیشگیرانه از بیستم آوریل فعالیت خود را آغاز نمایند.

میزان کاهش محدودیت قرنطینه در سراسر آلمان متفاوت خواهد بود. در ایالت نوردراین وستفالن که شامل شهرهای کلن و دوسلدورف می گردد، گالری های با وسعت بیش از 800 متر مربع نیز اجازه فعالیت خواهند داشت.

اما در بایرن که یکی از ایالت های آلمان با بیشترین شمار ابتلا به ویروس کرونا محسوب می گردد، کسب و کارهای غیر ضروری فقط از بیست و هفتم آوریل به بعد امکان آغاز فعالیت خواهند داشت.

یک گالری دار آلمانی ضمن اشاره به اینکه از بازدید نمایندگان گالری درخواست خواهد شد تا زمان بازدید خود را به 15 دقیقه کاهش بدهند و از ماسک استفاده نمایند، در گفت و گو با آرت نت نیوز اعلام کرد : از اینکه قرار است آغاز به کار کنیم بسیار هیجان زده هستم. گالری ها نمی توانند فقط با فعالیت آنلاین به بقای خود ادامه دهند.

با این حال فرایند بازگشایی محتاطانه گالری ها به این معنا نیست که بازار هنر آلمان به فعالیت سابق خود باز خواهد گشت. آخر هفته گالری برلین و هنر کلن که از نخستین رویدادهای بازار هنر آلمان محسوب می شوند، همچنان به تعویق افتاده اند. به دلیل محدودیت های مسافرتی بسیاری از نمایشگاه هایی که شامل هنرمندان بین المللی می شوند نیز به حالت تعلیق درآمده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8685

به "درهای گالری های آلمان به روی علاقه مندان باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درهای گالری های آلمان به روی علاقه مندان باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید