خوردن آب منجمد شده درون بطری های یک بار مصرف ممنوع

به گزارش بانیما، متخصص تغذیه با بیان این که بهتر است هنگام تشنگی آب درون یخچال مصرف شده و از مصرف آب منجمد در ظروف یکبار مصرف خودداری گردد، گفت: مصرف آب به صورت ناشتا در هنگام صبح برای بدن مفید است.

خوردن آب منجمد شده درون بطری های یک بار مصرف ممنوع

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری برنا؛ فرزاد شیدفر، متخصص تغذیه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره مصرف آب به صورت فریز شده و در داخل بطری های یکبار مصرف، گفت: بعضی به غلط آب را در بطری های یکبار مصرف در داخل فریز منجمد نموده و مصرف می نمایند؛در حالی که این کار کاملا اشتباه است.

وی با بیان اینکه مصرف آب منجمد شده در ظروف یکبار مصرف و به صورت تدریجی باعث مخاطرات جدی برای سلامت می گردد، گفت: آب منجمد که به تدریج آب گردد و مصرف می کنیم، خطر بروز بعضی سرطانها را افزایش می دهد؛در نتیجه بهتر است هنگام تشنگی آب درون یخچال مصرف گردد و از مصرف آب منجمد در ظروف یکبار مصرف خودداری گردد.

آب معدنی منجمد شده می تواند سرطان زا باشد

این متخصص تغذیه درباره مصرف آب به صورت ناشتا و در هنگام صبح، ابراز داشت: مصرف آب به صورت ناشتا در هنگام صبح برای بدن مفید است؛ ضمن اینکه مصرف آب در صورت احساس تشنگی در بین خواب شبانه نیز ایرادی ندارد؛ چرا که این احساس تشنگی از احتیاج بدن به آب خبر می دهد و باید آب را مصرف کنیم.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10146

به "خوردن آب منجمد شده درون بطری های یک بار مصرف ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوردن آب منجمد شده درون بطری های یک بار مصرف ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید