خبرنگاران عوامل ضرب و شتم کادر درمان شهر درگز مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند

به گزارش بانیما، مشهد- خبرنگاران- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز گفت: عاملان ضرب و شتم 2 پزشک و یک پرستار بیمارستان امام خمینی(ره) درگز مورد پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

خبرنگاران عوامل ضرب و شتم کادر درمان شهر درگز مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند

حمید رضا سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: چهارشنبه گذشته وابستگان یکی از بیماران کرونایی پس از فوت بیمارشان، از پزشک بیمارستان می خواهند نام متوفی را در جمع بیماران کرونایی ثبت نکند که پزشک مربوطه به خواسته آنان عمل نمی کند.

وی ادامه داد: در پی این اقدام، بستگان متوفی اقدام به تعرض و ضرب و جرح 2 پزشک و یک نفر از کادر پرستاری بیمارستان امام خمینی(ره) می نمایند که پیگیری قضایی در مورد این ضرب و شتم در جریان است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز گفت: در حال حاضر این شهرستان از نظر شیوع کرونا در شرایط قرمز واقع شده است و به طور میانگین هر هفته 2 تن بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان فوت می نمایند.

80 درصد از جمعیت 6 میلیون و 870 هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه این جمعیت توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد و تربت حیدریه و دانشکده های علوم پزشکی تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می گردد.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 332 تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید 19 طی شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 72 هزار و 90 تن رسید.

شهرستان مرزی درگز با 75 هزار نفر جمعیت در 264 کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15568

به "خبرنگاران عوامل ضرب و شتم کادر درمان شهر درگز مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عوامل ضرب و شتم کادر درمان شهر درگز مورد پیگرد قانونی قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید