خبرنگاران جانباختگان کرونا در غرب خراسان رضوی به 9 نفر رسید

به گزارش بانیما، سبزوار- خبرنگاران- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با فوت دو فرد مبتلای قطعی به کرونا، تعداد جانباختگان این بیماری در شهرستانهای زیر پوشش این دانشگاه به 9 تن رسید.

خبرنگاران جانباختگان کرونا در غرب خراسان رضوی به 9 نفر رسید

دکتر فاطمه نوده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: شمار شهروندان مبتلا به ویروس کووید 19 عامل بیماری کرونا در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی تا به امروز به 83 نفر رسیده است.

وی بر لزوم رعایت همه موازین بهداشت فردی و اجتماعی تاکید و اعلام کرد: آمار بیماران مبتلا به کرونای بستری شده در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نسبت به روز گذشته هشت نفر بیشتر شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این شرایط، خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی مهمترین اقدامات موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس عامل بیماری کروناست.

نوده اضافه نمود: آحاد افراد جامعه می بایست با جدیت هرچه تمامتر به دستورها و توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه توجه ویژه داشته باشند و حتما در هر شرایطی به آنها عمل نمایند.

وی ادامه داد: هم اینک علاوه بر فعالیت مستمر کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری از بیماری و مهار شیوع ویروس کووید 19، دست اندرکاران حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان نیز در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن به طور شبانه روزی فعالیت دارند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: مرکز آموزشی - درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلای بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

نوده اضافه نمود: شهروندان در شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن می توانند به وسیله تماس با شماره تلفن 44011333 هرگونه پرسش و ابهام خود پیرامون بیماری همه گیر کرونا و نکات بهداشتی مرتبط با آن را طرح نموده تا از کارشناسانی که به طور ویژه در مورد بیماری کرونا آموزش دیده اند پاسخ بگیرند.

37 مرکز بهداشتی درمانی، 194 خانه بهداشت و 6 بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نمایند.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: ایرنا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8344

به "خبرنگاران جانباختگان کرونا در غرب خراسان رضوی به 9 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جانباختگان کرونا در غرب خراسان رضوی به 9 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید