خبرنگاران شکاری: برای قهرمانی در سوپرجام آماده هستیم

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم تراکتور تبریز گفت: پرسپولیس این روزها تیم بسیار آماده ای است با این وجود امیدوارم که تراکتور قهرمان سوپر جام شود و شروع خوبی را برای فصل جدید داشته باشیم.

خبرنگاران شکاری: برای قهرمانی در سوپرجام آماده هستیم

رضا شکاری که فصل گذشته پس از کش و قوس های فراوان از تیم کازان روسیه به تراکتور پیوست، توانست در نیم فصل دوم لیگ برتر خود را به ترکیب این تیم نزدیک کرده و حتی در چند دیدار به صورت ثابت به میدان رود.

حال در این فصل با نشستن علیرضا منصوریان بر روی نیمکت تیم تراکتور و اعتقاد او به بازیکنان جوان، به نظر می رسد شکاری فرصت بیشتری برای دیده شدن پیدا می کند.

تمرینات تیم تراکتور نیز چند روزی است که شروع شده و از همین رو گفت و گویی را با رضا شکاری بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز انجام دادیم.

وضعیتت در تراکتور چگونه است؟

شرایط خوبی اینجا دارم. در حال حاضر در دوره بدنسازی هستیم و تمرینات بسیار سنگینی را دنبال می کنیم و تا قبل از سوپرجام، چند دیدار تدارکاتی داریم تا برای این دیدار آماده شویم.

این فصل را چگونه پیش بینی می کنی؟

امسال تصمیم گرفتم تا تمام تمرکزم را روی موفقیت تراکتور بگذارم و شخصا به دنبال این هستم که یک فصل خوب داشته باشم تا بتوانم هم برای خودم و هم برای تیمم موفقیت های بیشتری کسب کنم.

با حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و اعتقاد او به بازیکنان جوان، آیا به تیم ملی هم فکر می کنی؟

به طور قطع به تیم ملی فکر می کنم. تمام تلاش خودم را برای تیم تراکتور انجام می دهم و امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم و اگر هم این اتفاق رخ نداد، تلاشم را ادامه خواهم داد.

از حضور علیرضا منصوریان در تیم تراکتور بگو؟

کار با او تجربه بسیار خوبی است. تا بحال با منصوریان کار نکرده بودم و دوست داشتم تا روزی با او کار کنم. او مربی بسیار پر انرژی و جدی در کارش است و در تیم با همه بازیکنان مانند یک رفیق برخورد می کند. از اینکه او را در تراکتور می بینم بسیار خوشحال هستم.

با اینکه تمرینات تراکتور شروع شده اما هنوز مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تیم اضافه نشدند. حضور آن ها چه تاثیری در تیم دارد؟

امیدوارم اگر مسئله ای دارند، سریعتر حل شده و به تیم اضافه شوند چرا که حضور آن ها در میان بازیکنان خیلی موثر است.

تراکتور در این فصل یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. حضور در این رقابت ها را چگونه می بینی؟

از این موضوع خیلی خوشحال هستم چرا که می توانم در این مسابقات بیشتر خودم را نشان دهم و همینطور برای تراکتور خوشحالم که بعد از چند سال هم قهرمانی بدست آوردیم و هم مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردیم. امیدوارم که در این مسابقات سربلند بیرون بیاییم.

پنجم آبان ماه در فینال سوپر جام باشگاه های ایران به مصاف پرسپولیس می روید. به نظر دیدار حساس و جذابی خواهد بود. نظرت در این رابطه چیست؟

دیدار بسیار مهمی است و خوشحالم که این فینال را مقابل پرسپولیس انجام می دهیم. پرسپولیس این روزها بسیار آماده است و به عنوان یک تیم ایرانی موفقیت های بسیار خوبی را در آسیا بدست آورده است. آن ها با انگیزه زیادی روبروی ما حاضر می شوند اما ما تراکتور هستیم و برای پیروزی می آییم. امیدوارم در این دیدار به قهرمانی سوپر جام دست پیدا کرده و یک شروع بسیار خوب برای فصل جدید داشته باشیم. شروع کار ما در این فصل از این فینال سوپر جام است و انشاالله اولین جام را هم از این بازی بدست بیاوریم و در ادامه برای 3 جام پیش رو بجنگیم.

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12359

به "خبرنگاران شکاری: برای قهرمانی در سوپرجام آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکاری: برای قهرمانی در سوپرجام آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید