خبرنگاران اتصال 255 مدرسه دشتستان به اینترنت آغاز شد

به گزارش بانیما، بوشهر- خبرنگاران- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: با پیگیری های اجرا شده توسط این اداره کل طرح اتصال 145 مدرسه روستایی و 110 مدرسه شهری شهرستان دشتستان این استان به اینترنت اجرا شد.

خبرنگاران اتصال 255 مدرسه دشتستان به اینترنت آغاز شد

علی سملیان روز سه شنبه در نشست با نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قرار است این طرح تا خاتمه شهریورماه امسال و پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به اتمام برسد تا دانش آموزان دشتستانی به طور کامل از ظرفیت های آموزش مجازی بهره مند شوند.

وی اعلام نمود: شهرستان دشتستان به دلیل وسعت، شمار زیاد روستاها و نبود پهنای باند کافی برای توسعه پوشش تلفن همراه و اینترنت توسط اپراتورها در برخی مناطق، از اهمیت ویژه ای برای اجرای طرح های ارتباطاتی برخوردار است.

سملیان ادامه داد: استفاده از فناوری اطلاعات برای خدمت بیشتر به مردم موجب ارتقای رضایتمندی آحاد جامعه است و جهت خدمت رسانی را هموارتر می کند.

سملیان اعلام نمود: ایجاد پوشش تلفن همراه، راه اندازی سایت های نسل سوم، ارتقای سایت های نسل دوم به نسل سوم در روستاها، اجرای فیبر نوری و بهره برداری از تلفن ثابت از جمله پروژه های اجرا شده در شهرستان دشتستان است.

وی اضافه کرد: واگذاری دستگاه خودپرداز ای تی ام به روستاها و احداث تقویت کننده ارتباطات و اجرای فیبرنوری از جمله پروژه های در دست اجرای در این شهرستان است.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، از فعالیت های اجرا شده توسط این اداره کل در شهرستان دشتستان قدردانی کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10678

به "خبرنگاران اتصال 255 مدرسه دشتستان به اینترنت آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اتصال 255 مدرسه دشتستان به اینترنت آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید