حرف های عادل فردوسی پور درباره تیم ملی، گزارش فینال لیگ قهرمانان و لیورپول

به گزارش بانیما، عادل فردوسی پور کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش درباره تقابل امروز تیمش مقابل منتخب سرخابی که همراه با شکست یاران فردوسی پور هم همراه بود، گفت: بازی خوبی بود، تیم حریف قوی بود و ما باختیم و از ما خیلی بهتر بودند و توانستند ما را ببرند؛ ما در مسابقات جام حرف و مشاغل دو دوره متوالی قهرمان شدیم، این تیم ها همه شان بازیکنان ملی پوش هستند اما ما هیچ کدام فوتبالیست باشگاهی که نبودیم.

حرف های عادل فردوسی پور درباره تیم ملی، گزارش فینال لیگ قهرمانان و لیورپول

فردوسی پور در پاسخ به کری خوانی خداداد عزیزی گفت: چی بگویم، آقای عزیزی عزیز است.

وی درباره شرایط لیورپول هم ادامه داد: بله شرایط لیورپول مان خوب نیست اما انشالله فردا شب ولوز را می برد و به کورس سهمیه در جدول لیگ برتر باز می گردد و سهمیه اروپایی را کسب می کند.

کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش در پاسخ به سوالی درباره اوضاع و احوال فوتبال ایران گفت: فوتبال همیشه دوست داشتنی است؛ بگذارید من در این زمینه صحبت نکنم، اتفاق خیلی تلخی است که ما میزبانی ها را پشت سر هم از دست دادیم، به خصوص برای تیم ملی کشورمان که دو بازی سخت با بحرین و عراق اوضاع خطرناک است اما من امیدوارم با بازیکنان خوبی که داریم اتفاقات خوبی برای فوتبال مان رقم بخورد. به نظر من ما یک سطح از آن تیم ها بالاتر هستیم.

عادل فردوسی پور درباره استفاده از کرسی های ایران در کنفدراسیون فوتبال آسیا ادامه داد: این سوال را باید از خود دوستان بپرسید، به نظر من بیشتر به میزهایشان فکر می کنند تا بخواهند درباره منفعت فوتبال ایران فکر کنند.

او درباره گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا هم با لبخند و یک خداحافظی با صدای بلند از پاسخ داد طفره رفت و به گفت وگوی خود با خبرنگاران پایان داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14796

به "حرف های عادل فردوسی پور درباره تیم ملی، گزارش فینال لیگ قهرمانان و لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف های عادل فردوسی پور درباره تیم ملی، گزارش فینال لیگ قهرمانان و لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید