سهرابی: سولدو مربی بزرگی است و موفقیت دور از دسترس نیست، بازگشت طرفداران به ورزشگاه یکی از دغدغه های ما است

به گزارش بانیما، مدیرعامل باشگاه تراکتور اعتقاد دارد، موفقیت این تیم با سرمربی جدیدش زونیمیر سولدو دور از دسترس نیست.

سهرابی: سولدو مربی بزرگی است و موفقیت دور از دسترس نیست، بازگشت طرفداران به ورزشگاه یکی از دغدغه های ما است

به گزارش خبرنگاران، میر معصوم سهرابی در گفت وگوی تصویری با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، گفت: بنده فوتبالم را از تراکتور آغاز نموده و در رده های مختلف این باشگاه حضور داشتم. بعلاوه دو دوره به عنوان دستیار و در مقطعی نیز به عنوان مدیرعامل تراکتور کار نموده ام. از این رو برای حضور مجدد در این تیم و خرسند کردن طرفداران علاقه مند بودم که درخواست هیئت مدیره را با آغوش باز پذیرفتم.

وی در ادامه اضافه نمود: بنده از مالک، هیئت مدیره باشگاه، امکانات سخت افزاری، کادر فنی و بازیکنان جوان تراکتور شناخت کافی دارم.

سهرابی درباره جدایی اش از تراکتور در انتها لیگ نوزدهم، یادآور شد: با توجه به اینکه کارمند شهرداری تبریز هستم، با اتمام فصل و انتها یافتن مأموریتم که توأم با قهرمانی بود، از تراکتور جدا شدم. جا دارد از آقای زنوزی و هیئت مدیره به خاطر اعتماد مجدد به من، تشکر کنم. می توانیم با حمایت مالک، اعضای هیئت مدیره، طرفداران و با بهره گیری از امکانات سخت افزاری پیروز شویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص تدابیر باشگاه برای بازگشت طرفداران به استادیوم، شرح داد: بازگشت طرفداران به استادیوم، یکی از دغدغه های بنده است. پیش از این مکاتباتی در این زمینه صورت گرفته است و امروز هم نامه نگاری با اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال را در دستور کار قرار دادم تا با برطرف نواقص استادیوم یادگار امام (ره)، بستر حضور طرفداران در بازی های خانگی فراهم گردد. معتقدم فوتبال با طرفداران زنده بوده و پرشورها یار دوازدهم ما هستند.

وی درباره کادر فنی کنونی تراکتور، گفت: آقای زونیمیر سولدو یکی از بازیکنان بزرگ بود که سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد. او مراحل مربیگری را نیز پله به پله طی نموده و با کادر قوی که در اختیار دارد، پیروزیت تراکتور دور از دسترس نیست و انتظارات طرفداران برآورده می گردد.

سهرابی گفت: دومین جام قهرمانی تراکتور را در آن مقطعی که در باشگاه حضور داشتم، به دست آوردیم. امیدوارم با حمایت مالک، هیئت مدیره و طرفداران و بعلاوه با بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی راجع به تقویت تراکتور، بیان نمود: کادر فنی باید فهرست بازیکنان آزاد موردنظر را به باشگاه اعلام کند تا نسبت به ترمیم نقاط ضعف اقدام کنیم.

مدیرعامل تراکتور در انتها گفت: طرفداران تراکتور همیشه حامی تیم محبوب شان هستند و به عنوان پرشورترین طرفداران فوتبال در ایران و آسیا شناخته می شوند. شکیبا بودن و حمایت از تیم، خواسته من از طرفداران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18286

به "سهرابی: سولدو مربی بزرگی است و موفقیت دور از دسترس نیست، بازگشت طرفداران به ورزشگاه یکی از دغدغه های ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی: سولدو مربی بزرگی است و موفقیت دور از دسترس نیست، بازگشت طرفداران به ورزشگاه یکی از دغدغه های ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید