جشنواره گل های لاوندر

به گزارش بانیما، اگر در فصل بهار از تماشای مزرعۀ لاوندر یا همان اسطوخودوس جا مانده اید، در جشنواره گل فرصت را از دست ندهید. در ماه جولای هم چند مزرعه با گل های شاداب اسطوخودوس، یک پارچه بنفش می گردد و منظرۀ زیبایی را به وجود می آورد. شنبه و یکشنبه، ، از ساعت ده صبح تا سه بعدازظهر می توانید در جشنواره گل های لاوندر شرکت کنید.

جشنواره گل های لاوندر

اسطوخودوس یا لاوندر که آن را لاواندا هم می نامند، از خانواده نعنائیان است. این گیاه خاصیت درمانی دارد و برای آرامش جسم و روح مفید است. بعضی از خواص آن عبارت اند از: اثر مقوی در کاهش اضطراب، برطرف آسم، درمان زخم های کهنه، درمان تهوع، تقویت سلامت پوست و مو، تقویت معده، پاکسازی کبد و مواد دیگر. علاوه بر خواص درمانی ذکرشده، زیبایی این گل هاست که می تواند خاطره های خوشی را، در موقعیت های خاص و تکرارنشدنی برای شما رقم بزند؛ به همین علت این جشنواره گل، فضای مناسبی را برای عکاسی و ثبت خاطره ها فراهم نموده است.

مزرعۀ لاوندر، به خاطر منظرۀ زیبایی که دارد برای عروس و دامادهایی که می خواهند، پیوندشان را جشن بگیرند و عکس های خاص و منحصربه فرد بیندازند، گزینه خوبی است و برنامه ریزی ها به گونه ای اجرا شده که در این جشنواره، شرایط برای زوج های جوان، چه برای خواستگاری، چه برای برگزاری مراسم ازدواج، مهیا باشد.

صاحبان مزرعه می گویند: این فضا مکان امن و مناسبی برای بازی بچه ها و ارتباط برقرارکردنِ آن ها با حیواناتی است که در مزرعه زندگی می نمایند. بچه ها می توانند باآسودگی به کشف طبیعت بپردازند و با حیواناتی مانند خرگوش، بز و اردک و… بیشتر آشنا شوند.

جدیدترین مطالب

استخدام نیروی دورکار در شعبه کبک بانک ملی کانادا

از این پس می توانید در حیاط پشتی خانه تان سوئیت بسازید

بیش از 60 تغییر در قوانین بانکی کانادا

رونالدو غایب بزرگ اردوی یونایتد

برای دختربچه ها و بزرگ تر ها تاج گل با قیمت مناسب در نظر گرفته شده و دسته گل های اسطوخودوس و تعداد محدودی گلدان در گل خانه موجود است که می توانید آن را بخرید و در خانه پرورش دهید.

ضمناً جشنواره گل لاوندر انواع خوراکی ها مانند: نبات، شکلات و کلوچه و دمنوش اسطوخودوس هم فروخته می گردد. می توانید همراه با شنیدن موزیک و اجراهای زنده ای که در این رویداد نواخته می گردد، این دمنوش و خوراکی ها را امتحان کنید.

ورودی برای هر نفر در روز، 10 دلار و برای یک ساله ها و کمتر رایگان است.

برای ثبت نام در روز شنبه 9 جولای اینجا کنید.

برای ثبت نام در روز یک شنبه 10 جولای اینجا کنید.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 20448

به "جشنواره گل های لاوندر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گل های لاوندر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید