تهیه کننده سری متال گیر: همکاری مجدد با کوجیما مانند یک رویا است

به گزارش بانیما، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، شرکت کونامی (Konami) و سری متال گیر را که خالق آن بود، 9 سال پیش ترک کرد، اما برای فردی که اکنون این سری را فراوری می نماید، بازگشت این توسعه دهنده افسانه ای یک رویا است.

تهیه کننده سری متال گیر: همکاری مجدد با کوجیما مانند یک رویا است

در واقع نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura)، تهیه کننده سری متال گیر در کونامی، اخیرا در لایوی در یوتیوب بیان نموده که شخصا دوست دارد دوباره با کوجیما در این سری کار کند. او می گوید:

البته بعید به نظر می رسد که هیدئو کوجیما پس از خروج پر سر و صدای خود از کونامی در بحبوحه عرضه متال گیر سالید 5 در سپتامبر 2015، دوباره روی نسخه ای از متال گیر کار کند. از طرفی او اکنون در حال ساخت دومین نسخه از سری دث استرندینگ، یک بازی ترسناک برای ایکس باکس و یک بازی دیگر برای پلی استیشن است. بنابراین این بر عهده تیم داخلی کونامی است که با نسخه های نو متال گیر، از جمله بازسازی متال گیر سالید 3، عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

گفته شده که بازی ذکر شده، یک بازسازی وفادار از نسخه سوم در سال 2004 است، به طوری که کونامی حتی برنامه ای برای ضبط دیالوگ های نو برای آن ندارد. با وجود این، نماد دلتا در عنوان این بازسازی به معنای برجسته کردن تفاوت های گسترده بدون تغییر ساختار بازی است. در همین حال، اوکامورا تایید نموده که کوجیما و سازندگان اصلی این بازی در تیتراژ پایانی این بازی مانند مجموعه اول متال گیر سالید در سال گذشته، نام برده خواهند شد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1403 بروزرسانی: 14 تیر 1403 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23515

به "تهیه کننده سری متال گیر: همکاری مجدد با کوجیما مانند یک رویا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه کننده سری متال گیر: همکاری مجدد با کوجیما مانند یک رویا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید