تصاویر واقعی شیائومی 12 لایت دوربین 108 مگاپیکسلی آن را تأیید می نمایند

به گزارش بانیما، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده، تصاویر واقعی گوشی هوشمند پرچم دار شیائومی 12 لایت در فضای مجازی منتشر شده که ضمن تأیید بعضی مشخصات نظیر دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، اطلاعاتی در خصوص طراحی این گوشی هوشمند شیائومی در اختیار ما قرار می دهند.

تصاویر واقعی شیائومی 12 لایت دوربین 108 مگاپیکسلی آن را تأیید می نمایند

شیائومی مدتی قبل از سری تازه گوشی های پرچم دار خود یعنی شیائومی 12 برای بازار های جهانی رونمایی کرد و قبل از آن نیز این گوشی های هوشمند در اواخر سال 2021 برای بازار چین معرفی شدند. این سری متشکل از سه گوشی شیائومی 12، 12 پرو و 12X است. اما طبق تازهترین اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد این شرکت چینی میخواهد تا مدل دیگری را به این سری اضافه کند که شیائومی 12 لایت 5G نام دارد. مدت هاست شرکت چینی مدل لایت پرچم دارانش را راهی بازار می نماید و این بار هم می بینیم که چنین چیزی قرار است اتفاق بیفتد. مدل های لایت همانطور که از اسمشان پیداست، با قیمتی ارزان در اختیار کاربران قرار می گیرند. به همین دلیل، افشاگری به نام Abhishek Yadav در شبکه اجتماعی ویبو تصاویر واقعی شیائومی 12 لایت را منتشر نموده که اطلاعات خوبی در خصوص طراحی این گوشی هوشمند پرچم دار به ما می دهد. در ادامه به آنالیز این تصاویر خواهیم پرداخت.

با آنالیز تصاویر منتشر شده می توانیم بگوییم که در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سنسور بزرگ در کنار دو سنسور کوچک و فلش LED درون یک ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار گرفته اند. بعلاوه دوربین اصلی شیائومی 12 لایت یک سنسور 108 مگاپیکسلی است که این عدد در ماژول دوربین این گوشی ذکر شده است. باید خاطر نشان کنیم گوشی پرچم دار ارزان شیائومی لبه های مسطحی دارد و از طراحی شبیه سایر اعضای سری شیائومی 12 نیز بهره می برد. روی پنل جلویی این گوشی حاشیه های بسیار کمی دیده می گردد و بعلاوه حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی روی آن تعبیه شده است.

در خصوص مشخصات فنی شیائومی 12 لایت باید اشاره کنیم که طبق تازهترین اطلاعات بدست آمده، این گوشی از نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED، رزولوشن Full HD+ و رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد. از آن جایی که این گوشی متعلق به سری شیائومی 12 است، بنابراین احتمالاً بسیاری از قابلیت های خود را از گوشی های هوشمند و قدرتمند این سری خواهد گرفت.

گفته می گردد که شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 778G به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره خواهد برد. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه از هشت هسته با ترتیب 1 + 3 + 4 که هسته اول از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2/5 گیگاهرتز، هسته دوم از همان نوع با فرکانس 2/2 گیگاهرتز و هسته سوم از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1/9 گیگاهرتز است برای پردازش امور گوشی استفاده می نماید. بعلاوه در کنار این پردازنده 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است. طبق اطلاعات منتشر شده از وب سایت صدور گواهینامه FCC، کاربران می توانند در هنگام خرید از بین سه پیکربندی 6 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت حافظه رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی متناسب با نیازشان دست به انتخاب بزنند.

از آن جایی که این پردازنده در نسل قبلی این گوشی های یعنی می لایت 11 5G نیز حضور داشت، انتظار داشتیم شیائومی اندکی تغییر در این گوشی اعمال کند که اینطور نشد و کاربران دقیقاً همان توان سخت افزاری سال گذشته را سال جاری هم خواهند داشت. سیستم دوربین این گوشی هوشمند سه گانه خواهد بود که سنسور اصلی آن دوربین 108 مگاپیکسلی ISOCELL GW3 به همراه دو سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهند بود.

بعلاوه باید خاطر نشان کنیم که سیستم دوربین این گوشی از فناوری تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) پشتیبانی خواهد نمود. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا خواهد نمود. بعلاوه حفره نمایشگر شیائومی 12 لایت میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. از آنجایی که پنل این نمایشگر از جنس AMOLED است، سنسور اثر انگشت زیر آن تعبیه شده است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند باید به پشتیبانی از تکنولوژی Hi-Res Audio، وای فای دوبانده، بلوتوث و NFC اشاره نمود.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19983

به "تصاویر واقعی شیائومی 12 لایت دوربین 108 مگاپیکسلی آن را تأیید می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر واقعی شیائومی 12 لایت دوربین 108 مگاپیکسلی آن را تأیید می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید