ترکیه به دنبال یک میلیون گردشگر چینی در سال ، گردشگران خارجی در ترکیه هزار دلاری می شوند ، ایران بازار جدید گرشگری شد

به گزارش بانیما، خبرنگاران: ارگین شاهین رئیس انجمن آژانس های گردشگری ترکیه (TURSAD) از ثبت رکوردی جدید در بخش گردشگری تا خاتمه امسال اطلاع داد و گفت: پیش بینی می گردد تعداد گردشگران ورودی به کشور تا خاتمه امسال به رقم بیش از 40 میلیون نفر رسیده و درآمد حاصل از صنعت گردشگری نیز بالغ بر بیش از 30 میلیارد دلار گردد.

ترکیه به دنبال یک میلیون گردشگر چینی در سال ، گردشگران خارجی در ترکیه هزار دلاری می شوند ، ایران بازار جدید گرشگری شد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

شاهین با بیان اینکه انتظار می رود تعداد گردشگران خارجی به ترکیه در سال آینده از مرز 40 میلیون نفر عبور کند گفت: کوشش فعالان و نمایندگان صنعت گردشگری جهت یافتن بازارهای جدید در افزایش شمار گردشگران به کشور نقش داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کوشش های آن ها پیشتر تنها در راستای جذب گردشگران از اروپا و روسیه به ترکیه بوده است، اضافه نمود: پیشتر به گردشگران تنها در زمینه بهره وری از دریا و آفتاب دریافت در سواحل کشورمان خدمت رسانی می کردیم ولی سپس درک کردیم که با اکتفا به این بخش، بخش گردشگری شکننده را ایجاد می کنیم لذا به جذب گردشگران از کشورهای شرق آسیا روی آوردیم. به ویژه اینکه بازار چین بازار مهمی است. هدف ما در میان مدت پذیرایی از یک میلیون توریست چینی در سال است.

[related-post id=187381]

او با ابراز اینکه صنعت گردشگری ترکیه به لحاظ نیروی انسانی متخصص و زﻳﺮﺳﺎﺧﺖ ها در وضعیت خوبی قرار گرفته است، گفت: ایران، خاورمیانه و آفریقا به عنوان بازارهای جدید مطرح هستند.

رئیس انجمن آژانس های گردشگری ترکیه با اشاره به اینکه هدف ترکیه جذب سالانه 50 میلیون گردشگر تا سال 2023 است، گفت: اگر بتوانیم سرانه هزینه مستقیم هر گردشگر را به 1000 دلار افزایش بدهیم، به معنای واقعی یک کشور گردشگری خواهیم شد.

[related-post id=188752]

[related-post id=188345]

[related-post id=182947]

منبع: چمدان
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4924

به "ترکیه به دنبال یک میلیون گردشگر چینی در سال ، گردشگران خارجی در ترکیه هزار دلاری می شوند ، ایران بازار جدید گرشگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه به دنبال یک میلیون گردشگر چینی در سال ، گردشگران خارجی در ترکیه هزار دلاری می شوند ، ایران بازار جدید گرشگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید