تابارس: ایتالیا را شکست می دهیم و صعود می کنیم

به گزارش بانیما، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی اروگوئه گفت که در توانایی شاگردانش برای شکست آتزوری در آخرین دور از بازی های مرحله گروهی جام جهانی و صعود به مرحله حذفی شک ندارد.

تابارس: ایتالیا را شکست می دهیم و صعود می کنیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی اروگوئه و ایتالیا سه شنبه شب در آخرین دور از بازی های مرحله گروهی جام جهانی در شرایطی به مصاف هم می روند که هر نتیجه ای جز پیروزی برای اروگوئه به منزله وداع با جام است. با این حال اسکار تابارس شک ندارد که مردانش می توانند به جمع 16 تیم برتر رقابت ها راه پیدا نمایند.

تابارس گفت: نمی خواهم بابت اتفاقی که نمی گردد آن را تغییر داد تاسف بخورم. تیم من نشان داده که توان تحمیل شدید ترین فشار ها را دارد. می دانیم کار سختی برای صعود داریم چون ایتالیا تنها با یک تساوی هم صعود می نماید اما با این وجود به نظر من پیروزی برابر ایتالیا نتیجه ای دست یافتنی است.

بازی دو تیم در ساعت 13 به وقت محلی در شهر ناتال برگزار می گردد که گرمای هوای در آن ساعت موجب نگرانی ایتالیایی ها شده است. تابارس اما چندان نگران این موضوع نیست.

وی مطرح کرد: هیچ چیز برای ما نسبت به بازی برابر انگلیس عوض نشده است. انتظار یک بازی سخت را برابر ایتالیا داریم اما به پتانسیل خود آگاهیم.

از گروه D ، گروه مرگ جام جهانی تاکنون کاستاریکا توانسته با کسب دو پیروزی متوالی صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کند آن هم در شرایطی که خوشبین ترین طرفدار این تیم هم در مصاف با بزرگانی همچون ایتالیا، اروگوئه و انگلیس شانسی برای صعود آن قائل نبود.

تابارس درباره شگفتی ساز جام بیستم اعلام کرد: کاستاریکا بدون شک استحقاق پیروزی هایی که کسب کرد را داشت، چه برابر ما، چه برابر ایتالیا.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5024

به "تابارس: ایتالیا را شکست می دهیم و صعود می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابارس: ایتالیا را شکست می دهیم و صعود می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید