برترین هتل های 3 ستاره ایروان

به گزارش بانیما، معرفی برترین هتل های 3 ستاره ایروان ارمنستان

ارمنستان همیشه از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان است، چرا که علاوه بر جاذبه های تفریحی و گردشگری بی نظیر و پایین بودن هزینه سفر به این کشور، دردسر اخذ ویزا را هم ندارد. برترین زمان سفر به ارمنستان نیمه اول سال از فروردین تا اواسط شهریور ماه است. از طرفی با آغاز واکسیناسیون کرونا در بیشتر کشورهای دنیا، افراد در پی دریافت واکسن بدون نوبت هستند. دولت ارمنستان هم از نیمه اردیبهشت 1400، اقدام به واکسیناسیون برای عموم مردم به صورت رایگان نموده است لذا تعداد متقاضیان ورود به این کشور در این روزها بالا رفته که درصد زیادی از این گردشگران ایرانی هستند. از این رو، در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم شما را با برترین هتل های 3 ستاره ایروان آشنا کنیم تا در شرایط نامساعد مالی این روزها، یاری شایانی به کاهش هزینه های سفر و صرفه جویی در مخارج نموده باشیم.

برترین هتل های 3 ستاره ایروان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان ارزان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

هتل ایبیس ایروان سنتر (ibis Yerevan Center)

هتل ایبیس ایروان سنتر یکی از هتل های 3 ستاره ایروان است که در قلب این شهر واقع شده است و با جاذبه های معروف سرگرمیی و گردشگری این شهر فاصله کمی دارد. این هتل دارای 255 اتاق با امکانات خوبی همانند تهویه مطبوع، میزکار، حمام اختصاصی، تلوزیون مسطح و اینترنت رایگان می باشد. یکی از جاذبه های نزدیک به هتل ایبیس، میدان چارلز آزناوور با مجسمه های زیبا و خیره نماینده است که تقریبا روبه روی هتل واقع شده است. تئاتر درام استانیسلاوسکی و سینمای مسکو هم در مجاورت این میدان قرار دارند. فاصله هتل ایبیس تا فرودگاه ایروان تنها 7.5 مایل است.

آدرس: 1/5 Northern Ave, Yerevan 0001, Armenia

هتل ریگارد ایروان Regard Hotel

یکی از هتل های سه ستاره ایروان که امتیاز بالایی به وسیله گردشگران کسب نموده هتل ریگارد است. از لحاظ موقعیت مکانی هتل ریگارد فاصله خیلی کوتاهی تا قلب شهر یعنی میدان جمهوری دارد و همان طور که می دانید جاذبه های دیدنی، رستوران ها و فروشگاه های متعددی اطراف میدان جمهوری ایروان واقع شده است. بعلاوه در نزدیکی این هتل ایستگاه مترویی وجود دارد که دسترسی شما را به دیگر قسمت های شهر راحت تر نموده است. یکی از دلایل محبوبیت هتل ریگارد ایروان میان ایرانیان، تسلط کارمندان این هتل به زبان فارسی است، چرا که پرسنل این هتل برای تعامل راحت با مهمانان خود به زبان های ارمنی، انگلیسی، فارسی و روسی صحبت می نمایند.

آدرس: 32/2 Yervand Kochar Street, 0070 Yerevan, Armenia

هتل بوتیک ایروان Yerevan Boutique Hotel

هتل بوتیک ایروان هم یکی از هتل های 3 ستاره این شهر است که در مرکز شهر ایروان و در منطقه کنترون واقع شده است. یکی از نکاتی که این هتل را متمایز می نماید برقراری کلاس های فرهنگی برای مسافران است که در آن به آموزش آداب و رسوم و فرهنگ این کشور و معرفی جاذبه های گردشگری می پردازند. همچین هتل بوتیک ایروان تورهای گردشگری با راهنماهای باتجربه و حرفه ای برگزار می کند و مسافرانی که با جاذبه های این شهر آشنایی ندارند با پرداخت هزینه ای اندک می توانند از خدمات این تور بهره ببرند. هتل بوتیک ایروان فاقد رستوران و بار است اما به علت موقعیت مکانی عالی، مسافران هرگز دغدغه پیدا کردن رستوران نخواهند داشت.

آدرس: Alek Manukyan 7 Yerevan Yerevan AM 0070, 7 Alek Manukyan St, Yerevan 0070, Armenia

هتل کالیفرنیا بوتیک ایروان California Boutique Hotel

هتل کالیفرنیا بوتیک ایروان هم یکی از هتل های 3 ستاره ایروان است که در مرکز این شهر واقع شده و با میدان جمهوری که از مهم ترین جاذبه های ایروان است تنها چهار دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از مهم ترین امکانات هتل کالیفرنیا بوتیک ایروان می توان به وجود باغی زیبا در این مجموعه به همراه یک تراس آفتاب گیر مجهز و رستوران عالی اشاره نمود. از جاذبه هایی که در نزدیکی هتل کالیفرنیا بوتیک قرار دارند می توان به موزه تاریخ ارمنستان، مسجد آبی، اپرای ارمنی ها، تئاتر باله و باغ وحش ایروان اشاره نمود. لذا این هتل برای عزیزانی که علاقه به گردش و سرگرمی دارند، مکانی مناسب است.

آدرس: 7 Pavstos Buzand St, Yerevan 0010, Armenia

هتل آلبا ایروان Alba Hotel Yerevan

هتل سه ستاره آلبا ایروان که در منطقه کنترون واقع شده است یکی از گزینه های موجود برای تجربه اقامت خاطره انگیز شما در سفر به ارمنستان است. ساختمان این هتل دارای تراسی آفتاب گیر فوق العاده است که در آن می توانید با آرامش از چشم انداز زیبای شهر لذت ببرید. یکی از نکات حائز اهمیت هتل آلبا ایروان این است که تمامی اتاق های هتل آلبا چشم اندازی زیبا به شهر دارند. پرسنل این هتل به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و روسی صحبت می نمایند، لذا گردشگران برای برقراری ارتباط دچار مشکل نخواهند شد. وجود ایستگاه مترو در 200 متری این هتل باعث می گردد که گردشگران خیلی آسان و سریع به نقاط دیگر شهر دسترسی پیدا نمایند. فاصله هتل آلبا تا مراکز گردشگری همانند قلعه ایروان، پارک عشاق، موزه تاریخ کشور، موزه شهدای ارمنستان و موزه تومانیان کمتر از یک کیلومتر می باشد.

آدرس: 32 Proshyan 1st Lane, Yerevan, Armenia

زهرا بینازاده

  • برترین هتل های پنج ستاره بدروم ترکیه
  • جاذبه های گردشگری مارماریس ترکیه
  • معرفی مراکز خرید وان ترکیه

Set your Author Custom HTML Tab Content on your Profile page

منبع: فلای تودی
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16449

به "برترین هتل های 3 ستاره ایروان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های 3 ستاره ایروان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید