بهترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

به گزارش بانیما، چاپ جعبه یکی از مقوله های لازم برای فروش محصولات به شمار می آید . اگر شما هم محصولی دارید که احتیاج به فروش آن دارید، با استفاده از جعبه مقوایی می توانید، راحت تر آن را به فروش برسانید

بهترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

چرا چاپ جعبه مقوایی مهم است ؟

اگر شما هم علاقمند باشید که محصول خود را راحت تر بفروشید، با استفاده از چاپ جعبه مقوایی می تواند فروش آن را به کمترین زمان برسانید .

چاپ جعبه مقوایی چه مزیت هایی دارد ؟

  • به برندسازی شما یاری می کند .
  • فروش شما را بالا می برد .
  • از محصول شما در برابر عوامل طبیعی و غیر طبیعی مراقبت می کند .
  • باعث لاکچری تر شدن و شیک تر شدن محصول شما می گردد ،
  • می توانی راهنمای استفاده به آن اضافه کنید و روی جعبه چاپ کنید .
  • می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص محصول روی جعبه چاپ کنید .

چاپ جعبه مقوایی به چه صورت های انجام می گردد ؟

چاپ جعبه مقوایی به چند صورت کلی انجام می گردد . از بهترین روش های چاپ جعبه مقوایی می توان به چاپ جعبه بوسیله چاپ افست اشاره کرد. چاپ افست مرسوم ترین چاپ ها برای چاپ جعبه مقوایی می باشد.

از جمله روش های چاپ جعبه مقوایی می توان به چاپ دیجیتال جعبه نیز اشاره کرد .

چاپ جعبه مقوایی اغلب برای چه کسب و کارهایی مرسوم است ؟

اغلب برای کسب و کارهایی که محصولی برای ارائه دارند می توان از جعبه استفاده کرد. شاید مشاغلی مانند فست فودها، فروشگاه های عرضه نماینده و فراوری نماینده انواع محصولات دارویی و غذایی را بتوان از جمله متقاضیان چاپ جعبه به حساب آورد.

انواع چاپ جعبه مقوایی کدام است ؟

از انواع جعبه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • چاپ جعبه لاکباتم
  • چاپ جعبه لمینیتی
  • چاپ جعبه کیبوردی
  • چاپ جعبه کشویی
  • چاپ جعبه هارد باکس

10 شرکت برتر چاپ جعبه مقوایی کدام ها هستند ؟

در ادامه به آنالیز 10 مجموعه برتر برای چاپ جعبه مقوایی می پردازیم و در خصوص هر مجموعه اطلاعاتی ارائه خواهیم داد .

1. چاپ و بسته بندی گنجینه پک

مجموعه چاپ و بسته بندی گنجینه پک، با تکیه بر تجربه و استفاده از متخصصین مجرب در زمینه طراحی گرافیک، چاپ و بسته بندی در مدت زمانی کوتاه توانسته اعتماد مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه با مدیریت میثم گنجینه که نزدیک به دو دهه از زندگی خود را در صنعت چاپ و بسته بندی کشور سپری کرده و تجربه کسب کرده، مدیریت می گردد.

میثم گنجینه 09123015734

2. چاپ و بسته بندی شبکه چاپ

شبکه چاپ در سال 1357 فعالیت خود را درمنطقه ظهیرالاسلام ،بورس چاپ و کاغذ کشور و در زمینه لیتوگرافی و تهیه فیلم و زینک سنتی با مجوز از اتحادیه لیتوگراف و چاپ اسکرین شروع نمود.

شبکه چاپ خدمات خود را فقط به لیتوگرافی سنتی محدود نکرد، بلکه با گسترش فعالیت خود و ورود به عرضه خدمات چاپ افست توانست خود را به یکی از اولین مجموعه های این حوزه تبدیل کند. سال 1382 تغییرات گسترده ای در عرضه خدمات شبکه چاپ به وجود آمد و آن راه اندازی آتلیه طراحی و گرافیک دیجیتال مبتی بر چاپ بود. در سال 1394خدمات چاپ افست در کنار طراحی و عکاسی تبلیغاتی را در 2 شعبه مجزا در منطقه ظهیر الاسلام گسترش داد ، و درسال 99 شعبه سوم جهت فراوری طراحی جعبه های بسته بندی به خدمات خود اضافه کرد و اکنون با بیش از40 پرسنل مستقیم و غیرمستقیم خدمات خود را در 3 شعبه واقع در منطقه ظهیرالاسلام به مشتریان عرضه می کند.

شبکه چاپ فعالیت خود را از اول تاسیس یعنی بیش از 40 سال پیش تا به امروز فقط بر پایه چاپ و انواع خدمات مرتبط متمرکز کرده است. 40 سال کوشش و فعالیت در کنار طراحان و متخصصانی که ما را در پیشرفت خود همراهی کرده اند، باعث شده تا اکنون بتوانیم برندهای عظیمی برای خدمات چاپ همکاری داشته باشیم.

در خانواده شبکه چاپ چه خدماتی عرضه می نمایند؟

اگر بگوییم که هرچه خدمات در حوزه چاپ و طراحی است، در شبکه چاپ تحت پوشش قرار می گیرد، اغراق آمیز نخواهد بود. خدمات ما به حدی گسترده شده است که امروزه برای هرکدام بخش های جداگانه ای اختصاص داده ایم. این خدمات در حالت کلی شامل:

طراحی و چاپ اقلام چاپی افست ، طراحی لوگو و هویت سازی مبتنی بر چاپ ، عکاسی صنعتی از محصولات .

خدمات تبلیغات و بازاریابی : کاتالوگ بروشور، تراکت (فلایر)، فولدر، برچسب، پوستر، کارت پستال ،منو و ….

خدمات اداری و اقتصادی : سربرگ، پاکت نامه، پاکت A4، پاکت سی دی، کارت ویزیت، برگه یادداشت فاکتور، قبض و بلیط و …

خدمات لیبل و برچسب : لیبل پشت چسبدار لیبل شیشه ای ، پی وی سی، لیبل گارانتی، شبرنگ

جعبه و بسته بندی : کاغذ کادو ،تگ لباس (اتیکت) ،کاور بسته بندی جعبه و بسته بندی فست فود و رستوران

خدمات خاص و اختصاصی : انواع کاغذ فانتزی خاص ، رنگ پنجم ، برش و قالب خاص ، طلاکوب ، برجسته و …

کارگاه و فراوری: تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام، نرسیده به چهار راه مصباح ، پلاک 174 ، طبقه اول ، واحد 1

دفتر مرکزی و مراجعات: تهران ، میدان بهارستان ، خیابان ظهیر الاسلام، خیابان درویش غربی ، پلاک 18 ، طبقه اول، واحد 4

تلفن ویژه : 77619088 - 021

3. چاپ و بسته بندی آوین پک

کارتن سازی و جعبه سازی ، جعبه مقوایی، جعیه کارتنی، جعبه مقوا صادراتی، جعبه کارتن صادراتی، کارتن خرما، جعبه خرما، کارتن میوه و صیفی جات، کارتن بسته بندی قطعات صنعتی، جعبه بسته بندی لوازم یدکی خودرو، جعبه کارتن لوازم خانگی و الکتریکی، جعبه کارتن لوازم و تجهیزات پزشکی، جعبه و کارتن دارو، جعبه کارتن اسباب بازی, جعبه و کارتن کفش ، جعبه و کارتن خشکبار , جعبه زغال و کارتن زغال ، جعبه و کارتن لمینتی، جعبه و کارتن مواد غذایی، انواع چاپ، چاپ افست، چاپ فلکسو، چاپ سیلک که توسط گروه چاپ و بسته بندی آوین پک فراوری و ارائه می گردد.

آدرس دفتر فروش و کارخانه: استان البرز، کرج، کمالشهر، بلوار شهید بهشتی، بعد از میدان بهشتی، خیابان صفا، کوچه پنجم، پلاک 6

تلفن تماس: 91001919 - 026

4. چاپ و بسته بندی سی گل باربد

مجموعه چاپ سی گل باربد ارائه نماینده خدمات چاپ جعبه در سال 1380 و با هدف ارتقای کیفیت بسته بندی محصولات موجود در صنعت ایران پا به عرصه ظهور گذاشت و از همان ابتدا با تکیه به نیروهای جوان و مبتکر خود توانست مراحل پیشرفت را به خوبی طی نماید . هم اکنون با گذشت حدود دو دهه از فعالیت ، این مجموعه با برندهای بسیاری در زمینه چاپ و بسته بندی همکاری می کند. تمامی مراحل از طراحی و قالب بندی تا چاپ و تحویل توسط کارشناسان و به روز ترین دستگاه های چاپ انجام می گردد تا در نهایت محصولات تمامی شرکت ها بسته بندی استاندارد و شکیل داشته باشند.

از جمله نکاتی که به مشتریان عزیز در شناخت بیشتر این مجموعه یاری می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعهد در زمان تحویل کالا
  • انعطاف پذیری در هماهنگی با خط فراوری کارخانجات
  • حفظ کیفیت در گذر زمان و سعی در ارتقای آن

خدمات مجموعه سی گل باربد

چاپ و بسته بندی بعنوان یک صنعت مهم در فراوری و عرضه محصولات به شمار می رود و به طور مستقیم در میزان فروش تاثیرگذار است ، بنابراین استفاده از بروزترین ابزار و دستگاه ها و همچنین همکاری با نیروهای متخصص در این زمینه باعث شده تا سی گل باربد یکی از عظیم ترین شرکت های چاپ و بسته بندی قلمداد گردد تا در رونق صنعت فراوری کشور مشارکت داشته باشد. خدمات مجموعه سی گل شامل طراحی ، چاپ و بسته بندی مقوایی انواع محصولات مانند صنایع غذایی ، دارویی ، بهداشتی ، لوازم یدکی خودرو و . . . می باشد. با مراجعه به صفحه نمونه کارها می توانید بخشی از فعالیت های سی گل را مشاهده کنید. سفارشات طراحی و چاپ جعبه ، به آسانی و در کمترین زمان ممکن انجام می گردد تا همیشه رضایت مشتریان را همراه داشته باشیم بنابراین توانسته ایم با برندهای عظیم و مطرح در صنایع مختلف به خوبی همکاری کنیم.

مجموعه سی گل ارائه نماینده خدمات چاپ جعبه با اتکا به اعتماد مشتریان توانسته است در صنایع مختلفی مانند صنایع دارویی ، بهداشتی ،دستمال کاغذی ، صنعت پلاستیک ، فیلتر خودرو و دیگر صنایع حضور فعال داشته باشد. در ادامه تعدادی از برندهایی که با سی گل همکاری دارند را مشاهده می کنید و برای دیدن تمامی برندها می توانید به صفحه مشتریان ما مراجعه کنید.

آدرس: تهران، شهرک اکباتان، فاز یک، بلوار شهید نفیسی، مجتمع آریو، پلاک 401

تلفن: 91 74 69 44 (021)

5. چاپ و بسته بندی پویا هنر نوین

در پویا هنر نوین با استفاده از استاندارد سازی و برنامه ریزی تیم مهندسی محصول این امکان را فراهم کردیم تا بتوانیم محصول مورد نظر شما را در زمان تایید شده و اسرع وقت به مشتری تحویل دهیم.گفتنی است حتما قبل از ارسال با نماینده شرکت مورد نظر هماهنگی های لازم به عمل خواهد آمد.

دفتر مرکزی : تهران , میدان فاطمی , خیابان جویبار , کوچه میرهادی شرقی , پلاک 19 , واحد 8

021-88803146 - داخلی 205

آدرس کارخانه : جاده قدیم ساوه , بعداز سه راه آدران , نصیرشهر , بلوار ولایت , نبش خیابان اتحاد , پلاک 573

شماره تماس دفتر مرکزی: 02188921613

6. چاپ و بسته بندی نگارستان

مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان با به کارگیری تجهیزات پیشرفته در صنعت چاپ افست شامل پلیت ستر، هایدلبرگ در بخش لیتوگرافی ماشین های چاپ افست هایبرید 4/5 ورق در بخش چاپ، ماشین دایکات بوبست ماشین لب چسب اینترنشنال در بخش جعبه چسبانی، ماشین پنجره چسبانی (ویندوپچ)، یووی و سلفون، قادر است چرخه کاملی از خدمات مورد احتیاج مشتریان در حوزه بسته بندی را ارایه نماید.

مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان در حوزه چاپ و بسته بندی آماده همکاری با صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی، صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع بهداشتی و سلولزی، صنایع برق و الکترونیک، صنایع خودرو و قطعات یدکی و … می باشد.

کارخانه: اصفهـان، شهرک صنعتی اشتـرجان، خیابان اول، پلاک 5

تلفن پنج رقمی دفتر مرکزی و کارخانه: 36170-031

7. چاپ و بسته بندی ترام

ترام باور دارد انتظارات مشتریان، فراتر از دریافـت فـقط یک محصـول اسـت؛ پس زنجـیره ارزش را با گسـتره ای از خدمات مـتنوع به شما ارائـه می کند.

کیلومتر 55 جاده اصفهان-شیراز ، شهرک صنعتی رنگ سازان (رازی)، پایانی خیابان سوم، خیابان پیشتازان، خیابان ترام چاپ، شرکت ترام چاپ سپاهان

کدپستی: 8639115630 تلفن: 53999 -031

8. کارتن سازی و صنایع چاپ و بسته بندی صفا

مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی صفا در سال 1363 تاسیس و تا کنون افتخار خدمات رسانی به بسیاری از شما عزیزان را داشته است.

این مجموعه فعالیت خود را در زمینه کارتن سازی، فراوری انواع جعبه های لمینتی دایکاتی، کارتن های 3 لایه و 5 لایه در ابعاد و مدل های گوناگون و با همکاری بعضی از شرکت های پیمانکار معتبر خود و با تجهیز خود به دستگاه های پیشرفته و به روز، نیروی کار با تجربه و زبده در این زمینه ادامه می دهد.

صنعت بسته بندی از جمله مهم ترین صنایع روز جهان و رو به پیشرفت در کشورمان است، صنایع چاپ و بسته بندی صفا با استفاده از دانش روز جهانی و ابزار های مدیریتی و ارتباطی با مشتری در جهت بهبود سطح کیفی کالا و خدمات، فعال می باشد.

مجموعه کارتن سازی و صنایع بسته بندی صفا می کوشد با به روز کردن ابزارها و با هدف جلب رضایت مشتری نسل سوم بازاریابی و مدیریتی را به وجود آورد و ارتباط مستمر و صداقت با مشتریان را در راس کار خود قرار دهد تا بدین وسیله به وقت آنها احترام گذاشته و در هزینه آنها صرفه جویی کند.

آدرس کارخانه: کیلومتر 15 جاده ابعلی، منطقه صنعتی خرمدشت، خیابان سیاه سنگ، خیابان هفت شرقی اول، پلاک 34

تلفن تماس: 76213183 (021) تلفن موبایل: 09129616772

9. چاپ و بسته بندی امیران

شرکت صنایع بسته بندی امیران از سال 1387و با بیش از 20سال تجربه در صنعت چاپ و بسته بندی در منطقه صنعتی اتحاد (واقع در شرق تهران) فعالیت خود را با 2 شیفت کاری و ظرفیت فراوری سالیانه بیش از 12/000/000 جعبه لمینتی و 180/000/000 عدد جعبه مقوایی شروع کرده است. هدف از تاسیس این مجموعه ارائه خدمات چاپ و بسته بندی شایسته و در خور فراوریات مختلف مجموعه های سراسر کشور می باشد. این مجموعه دارای خط کامل فراوری انواع جعبه های مقوایی ، لمینیتی و کارتن می باشد. همچنین برخورداری از امکانات چاپ دو ورقی 5 رنگ و دو ورقی 2 رنگ، یووی سیلندری، سلفون کشی تمام اتوماتیک، لترپرس طلاکوب، لترپرس تیغ، لمینیت تمام اتوماتیک، دایکات و انواع دستگاه های جعبه چسبانی از قبیل جعبه چسبانی دو تکه چسبان، جعبه چسبانی نیمه اتوماتیک، جعبه چسبانی تمام اتوماتیک تک نقطه چسب می باشد.همچنین این مجموعه با دارا بودن بخش طراحی و عکاسی صنعتی توانسته است تمامی خدمات بسته بندی از ابتدا تا پایان را به مشتریان محترم خود ارائه نماید.

آدرس: تهران، تهرانپارس، منطقه صنعتی اتحاد، خیابان اتحاد، خیابان یازدهم غربی، پلاک 18

تلفن: 77335278 همراه: 09127256201

10 چاپ و بسته بندی رماپک

شرکت چاپ و بسته بندی رضوان مهرالبرز پویا (رما پک) در سال 1387 تاسیس و درحال حاضر در جاده محمدشهر به ماهدشت کرج مستقر میباشد ، این شرکت با در اختیار داشتن حداقل 100 نفر نیروی انسانی مجرب و متخصص و متعهد در امر طراحی، چاپ و بسته بندی در فضایی به مساحت 10.000 متر مربع و با در اختیار داشتن ماشین آلات مرتبط با صنعت چاپ، جعبه سازی، کارتن سازی و بسته بندی، خدمات گسترده ای را به مجموعه های مختلف ارائه می کند.

خدمات رما پک

  • مشاوره کلی در زمینه چاپ و بسته بندی
  • طراحی و گرافیک
  • ساخت جعبه های فانتزی در ابعاد مختلف
  • خدمات گسترده کارتن سازی
  • عکاسی صنعتی
  • فراوری انواع ساک دستی

آدرس کارخانه: کرج، جاده محمد شهر به ماهدشت، پایانی خیابان پدم، پلاک 2

واحد فروش جعبه : 09129572492

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15054

به "بهترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید